Ogłoszenie drobne.

an Luan, 7ú lá de mhí Lúnasa 2017

Czcigodni! (jako rzecze Bałtroczyk). 

Jak niedawno wspominałem, mam dla Was gotowych sporo tematów, którymi zamierzałem się dzielić co parę dni. A kolejne ciągle napływają. Życie oraz obecny okres wakacyjny nieco pokrzyżowały mi wszakże plany… 

Trwające w naszym kraju piekielne upały i towarzysząca duchota przewyższają wszystko, czego pod tym względem doświadczyłem w Stanach. Człowiek traci ochotę i energię do wszystkiego. Dosłownie do wszystkiego.

Z duchoty i upałów wynika kolejna uciążliwość dla mnie, czyli szalejące ciśnienie. Znowu mi wybiło. Mniej niż za pierwszym razem, bo tylko na 160, ale jednak. 

Dołóżmy do tego będącą właśnie w toku Wielką Sprawę, w którą niby fizycznie ani bezpośrednio nie jestem zaangażowany, ale która niemniej zaprząta teraz wszystkie nasze myśli, siły i środki… 

Dodatkowo jesteście w większości na wakacjach (czego Wam zazdroszczę i w myślach nieustannie towarzyszę: ja teraz jestem uziemiony totalnie, co najmniej do połowy września), wobec czego aktywność tutaj na Polance oraz na Waszych blogach zauważalnie spadła. I przez to mam wrażenie, że moje notki chwilowo trafiają w próżnię. No bo kto przy zdrowych zmysłach będzie w środku lata siedział na necie? 🙂 

Ja to rozumiem. Dlatego też postanowiłem nieco zaczekać z publikacją kolejnych notek, aż ochłoniecie po wakacyjnych wojażach i wrócicie na blogi. W międzyczasie będę intensywnie działać za kulisami, bo nowych tematów do przepisania, opisania i dokończenia, na przyszłość bliższą i dalszą, nie brakuję.

Może ciśnienie nieco mi się uspokoi, Wielka Sprawa posunie się jeszcze bardziej do przodu i wreszcie będę mógł Wam opowiedzieć, o co chodzi…

Mam taką nadzieję. W związku z Wielką Sprawą, możliwe, że od września będę tymczasowo odcięty od netu. Zatem jakbym nie odpisywał na komentarze lub w ogóle się nie odzywał, nie martwcie się 🙂 Wrócę do Was – z Wielką Sprawą i pozostałymi, czekającymi już w szkicach tematami 🙂 

Trzymajcie tylko kciuki mocno i bądźcie cierpliwi, tak jak ja teraz muszę być. 

Posted on 7 sierpnia 2017, in Polecane/Polankowe, Życie Celta. Bookmark the permalink. 45 Komentarzy.

  1. Nie wiem, czy pocieszę, ale o wakacjach to mogę tylko pomarzyć, a skoro to piszę, to jestem w sieci, czyli nie przy zdrowych zmysłach, o co zresztą siebie od dawna podejrzewałem…:))
    Kłaniam nisko, życząc fortunnego pokończenia owej Wielkiej Sprawy, czymkolwiek ona by nie była…:)

    • Cieszę się, że jednak nie jestem sam w wakacyjnych niedostatkach… I z serca Waszmości współczuję. I co jak co, ale o postradanie zmysłów nigdym Cię Kompanionie nie podejrzewał 🙂

      Dziękuję stokroć za życzenia fortuny – przydadzą się nadzwyczaj…

  2. Czy Twoją inną ksywką nie jest czasem Człowiek Enigma? Rozumiem, że nie chcesz zapeszyć, ale zwykłych śmiertelników ciekawość zżera 😉 oby ułożyło się po Waszej myśli.

    • Powiem Ci tak – z „Człowiekiem Engimą” się jeszcze nie spotkałem. Ale faktem jest, że jedni uważają, iż można we mnie czytać jak w otwartej księdze, a dl;a innych jestem niesamowicie tajemniczy. Pojęcia nie mam skąd to się bierze.

      Trzymaj kciuki!

  3. Raczej mnie Twoja nieobecność NIE ucieszy.

  4. Jakie upały Piter? U mnie ledwie 24 i wieje, że łeb urywa.

  5. W takim razie mocno zaciskam kciuki. I nie ukrywam, że będzie mi Cię brakowało stary…

  6. W tej chwili to marzę o wakacjach, a przez najbliższe kilka miesięcy mogę o nich kompletnie zapomnieć. 😉
    Ja osobiście czytam notki po kolei, nawet jeśli nie mogę przeczytać ich od razu to powoli nadrabiam tyle, ile się da. 😉 Może inni też tak robią?
    Powodzenia z Wielką Sprawą. 🙂

    • Domyślam się, ale to chyba bardzo pozytywne uczucie, prawda? Zważywszy na okoliczności 😉

      Cieszy mnie to, co piszesz i bardzo Ci jestem wdzięczny 🙂 Mam nadzieję, że inni robią tak samo. Niemniej teraz zwaliło mi się na głowę odrobinę za dużo i stąd ta przerwa.

      Dzięki Dzięki dzięki! 🙂 Przyda się, oj jak cholera się przyda…

  7. Ja wakacje będę miał we wrześniu, i to trochę dłuższe. Trzymam kciuki za Twoje zdrowie i wszelkie plany, aby się ziściły.

  8. Ja już wróciłam 🙂 Ściskam 😉

  9. Oby Wielka Sprawa była Wspaniałą Sprawą i oby zdrowie i pomyślność nie opuszczały Cię nigdy Celcie Najmilszy 🙂

  10. Melduje się kolejna nie przy zdrowych zmysłach 😉 Jak Ciebie nie czytać, no jak.

  11. Podobno kot pomaga na zbyt wysokie ciśnienie, wystarczy, że wejdzie do pomieszczenia. W ogóle ludzie powinni zamiast nadmiernego biegania po lekarzach otoczyć się kotami… Przynajmniej jeden w otoczeniu.

  12. „jak udowodnili naukowcy z University of Minnesota głaskanie kota obniża ciśnienie krwi i poziom złego cholesterolu”

  13. o! a ja zajrzałem w środku urlopu – ale zmysły chyba zdrowe? chociaż kto wie… słoneczko daje zdrowo… Pozdrowienia wakacyjne ! 🙂

    • Mam nadzieję, że urlop spędzasz przyjemnie 🙂 A przyjemniej niż ja w każdym razie. I mniej pracująco…

      Ze słoneczkiem masz rację, choć od wczoraj jest już przyjemnie chłodniej 🙂 Chwała Bogu!

      Dziękuję i serdecznie odwzajemniam! 🙂

  14. szczur z loch ness

    No dobrze ale kto to jest ten Bałtroczyk? Natomiast podobnie jak Ty uważam, że w okresie wakacyjno urlopowym należy odpocząć od sieci.
    Serdeczności z Krainy Loch Ness 🙂

    • Piotr Bałtroczyk to znany konferansjer i kabareciarz, jeden z moich ulubieńców 🙂

      Niekiedy taki odpoczynek od netu jest wskazany wręcz, a innym razem wymuszany przez Życie (jak teraz). Miło Cię znowu widzieć 🙂

  15. Mimo że są wakacje, jestem i działam na tyle na ile pozwalają mi moje obowiązki… coraz częściej myślę o tym, że muszę się jakoś lepiej zorganizować…
    mam nadzieję, że ciśnienie już w normie, ech, na pewne rzeczy nie mamy wpływu, a pogoda za oknem do takich niestety należy…
    pozdrawiam serdecznie!

  16. Spokojnie, wszystko ma swój czas, a zdrowie najważniejsze !

  17. I ja melduję się na Polance po wakacjach spędzonych w Polsce u rodziny. Zwarta i gotowa trzymać kciuki za Wielką Sprawę, która na pewno jest też Sprawą Wspaniałą.

    Ps. Dbaj o siebie Celcie i kontroluj to ciśnienie…

    • Cieszę się niebotycznie z tego, że wróciłaś 🙂 Brakowało Cię tutaj…

      Wielka Sprawa zmierza do kulminacji powoli. Jutro przed nami kolejny ciężki, pracowity dzień. Od jutra może mnie nie być parę dni, bo będę odcięty od netu. Ale wrócę. Już całkiem niedługo 🙂

      A ciśnienie…cóż..źle nie jest…ale za bardzo kontrolować też się nie daje. Mimo tabletek, rządzi się własnymi prawami…

      Zostawiłem Ci wiadomość na FB (przynajmniej myślę, że to Ty… 😉 ).

      • Dziękuję za tak miłe przyjęcie (ponowne):)
        W Polsce byłam pozbawiona netu, toteż byłam na przymusowym „odwyku” od blogów, FB i tym podobnych. Czasem to jest potrzebne…
        Ale wiedziałam, że wrócę na Polankę. Nie było innej opcji. Tak mnie zaintrygowałeś Wielką Sprawą, że po prostu muszę Ci kibicować. 🙂
        A to ciśnienie może tak skacze też z powodu Twoich emocji i ekscytacji? Nie znam się na tym, ale psyche wpływa na some i odwrotnie.
        Ps. Zaraz zajrzę na FB, to pewnie ja, bo przed chwilą dałam Ci swój like. 😉

        • Dziękuję Ci bardzo za takie ciepłe słowa 🙂 Już wiem po kim Okruszek jest taki cudowny w swoich kartkach z pamiętnika 😉

          A ciśnienie częściowo tak – z emocji i tego wszystkiego co się działo i wciąż dzieje wokół. A także z letniej duchoty i lipcowego gorąca. To wtedy mi wybiło i zaczęły się kłopoty.

          Dziękuję za like i przyjęcie zaproszenia 🙂 Z miłą chęcią pogadam sobie tam z Tobą kiedyś.

          Nowa notka jutro, najdalej pojutrze. Dokonało się… 🙂

          • Dokonało się? Och, aż mam ciarki…
            Tak bardzo się cieszę!
            Oczywiście zajrzę najszybciej, jak będę mogła. Bardzo czekałam na ten moment.
            Ps. Dziękuję za tyle miłych słów, nie trzeba…

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

