Dzień Kobiet :)

 an Mháirt, an 7ú lá de Mhárta 2017

Drogie Panie!

Wielkimi krokami zbliża się Wasze szczególne, międzynarodowe Święto…

Przyjmijcie więc już teraz z głębi serca płynące życzenia: zdrowia, szczęścia, spełnienia wszystkich marzeń wiele miłości i nieustającej wrażliwości!

W imieniu całej męskiej populacji dziękuję Wam za to, co dla nas robicie.

Dzięki Wam, nasze życie jest dużo bardziej kolorowe i tajemnicze 🙂

Pozostańcie zawsze tak Kochane, Piękne (na zewnątrz, ale jeszcze bardziej od środka) i Fascynujące, jak do tej pory!

Wszystkiego Najlepszego! 😉

* * *

Następna notka już niedługo – za 2-3 dni, jak dobrze pójdzie…

Posted on 7 marca 2017, in Smaointe. Bookmark the permalink. 23 Komentarze.

  1. o! se zajrzałam ot tak, a tu taka niespodzianka…. dziękuję bardzo Celcie za życzenia i przyjmuję je podwójnie 😀

  2. O, jak miło 😉 dziękuję pięknie i uśmiecham się do ciebie 🙂

  3. I ja serdecznie Ci dziękuję 🙂

  4. 😀 buziak Piter :*

  5. Dziękuję ślicznie:) A wiesz, że zapomniałam o tym święcie? Jakoś tak mi wypadło z głowy. Uwielbiam dostawać tulipany w ten dzień:D
    pozdrawiam serdecznie!

    mycoffeetime.pl

  6. Och… Celcie… Dziękuje Ci bardzo :*

  7. Jako ta kochana, piękna, fascynująca i droga pani składam Ci, Celtuniu, gorące podziękowania. Jesteś dżentelmenem w każdym calu! W prezencie na Dzień Kobiet dostałam grypę jelitową – nie ma to, jak być docenioną przez los!

  8. Mmmm Celcie, cieszę się, że jak zawsze pamiętasz o tym, co ważne 😀 Żeby wszyscy faceci tak mieli, ech… 😉

  9. I ja życzę wszystkim komentatorkom wszystkiego najlepszego

  10. Dziękuję Celcie, dziękuję Torlinie:)
    Co prawda dziś słyszłam, że „Dzień Kobiet” powinno się obchodzić codziennie, a nie tylko dziś, ale ja tam lubię to święto – życzeń i kwiatków nigdy dosyć.
    I miłej atmosfery.
    A ona jest wszechobecna na Twoim blogu:)
    Pozdrawiam:)

    • Jestem podobnego zdania jak Ty w obydwu kwestiach – Dzień Kobiet powinien być codziennie i okazji do świętowania nigdy za wiele 😉

      Wszystkiego Najlepszego Igomamo – dla Ciebie i córeczki (o ile mnie pamięć z Twoich zdjęć nie myli) 😉

      Dziękuję bardzo za komplement! Wiesz, że się staram jak mogę.

      Odwiedzę Cię i nową notkę opublikuję jak się tylko ciut odrobię. Cierpliwości!

      • Wiem, Celciku, wiem…
        I bardzo doceniam zarówno Twoje starania jak też piękne ich efekty:)
        Spokojnie się obrabiaj, nie popędzam Cię z nową notką, bo z natury jestem cierpliwą osobą;)
        A córeczki mam dwie – wszystkie trzy zatem dziękujemy za życzenia:)

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

