Sprawy blogowe.

an Luan, an 7ú lá de mhí na Samhna 2016

Do napisania tej notki skłoniły mnie drobne porządki, ostatnio na Polance przeprowadzone.

Na owe porządki składają się między innymi połączenie kategorii Polecane i Polankowe. I tutaj i tutaj polecam Waszej uwadze różne sprawy oraz linki. Z Polecanych jednak korzystałem dotychczas znacznie rzadziej.

Uznałem, że nie ma sensu, aby ta szufladka leżała odłogiem tak długi czas i teraz wszelkie polecane nowości znajdziecie w jednym miejscu. 

*

A’propos nowości.

Moja Czytelniczka: Catherine The Brave, ma nowego bloga; podobnie jak poprzedni: o tematyce podróżniczej. Gorąco zapraszam do śledzenia tamtejszych wpisów.

Szczególnie, że Kasia ma nowy obiektyw Canona i zapowiedziała, że teraz to dopiero zaszaleje ze zdjęciami 😀 Planuje też u siebie reportaż z Gruzji, gdzie chce się wybrać w przyszłym roku.

Jej drugi (foto)blog pozostanie w Ciekawych stronach, chociaż większość rzeczy będzie się teraz pojawiać na tym pierwszym, nowym.

W Ciekawych stronach znajdziecie też stosunkowo świeży portal wózkowicze.pl – na temat ludzi takich, jak ja: niepełnosprawnych w różnym stopniu, oraz życia z naszymi przypadłościami. Zapowiada się dosyć interesująco i mam nadzieję, że jeszcze się rozwinie…

Resztą nowości, jakie się u mnie pojawiły podzielę się z Wami w osobnej notce, gdyż zahaczają one o zupełnie inny rodzaj emocji…

*

Zwrócono mi uwagę, że strona Polanki na Facebooku ginie w zalewie innych stron w ramce na dole i przez to trudno ją znaleźć. Przeniosłem ją więc w bardziej widoczne miejsce: na szczyt działu celtyckiego. 

Kolejną sprawą jest szufladka dla „tagów zamkniętych”, czyli tych, w których temat się wyczerpał i już ich nie używam. Poprzednie określenie „tagi zamknięte” było dla paru osób mylące i nie wiedzieli, jak mają je rozumieć. Z tego względu zmieniłem je na „tagi już nieużywane” i odpowiednio zaktualizowałem informacje o tagach u góry. 

Przy okazji dałem Wam znać, iż prowadzony obecnie cykl o Hastings troszkę się rozrósł i ostatecznie liczyć będzie nie trzy, a cztery części. 

*

Co o tym myślicie? Pozdrawiam Wszystkich serdecznie! 🙂

Posted on 7 listopada 2016, in Polecane/Polankowe. Bookmark the permalink. 14 komentarzy.

  1. Będzie i Gruzja i mam nadzieję Irlandia też 😀
    I na pewno będę rozwijać dział o Oxfordzie, w planach mam też wypad do miejsca, gdzie urodził się Churchill – do Blenheim Palace. Byłam, na razie tylko na zewnątrz – wewnątrz jest za to mnóstwo zwiedzania i muszę przeznaczyć cały dzień. Planów mnóstwo. Dziękuję za wspominek! Pozdrawiam 😀

  2. Celcie, popraw na „nieużywane”. 😀
    Gruzja jest przepiękna, i tak strasznie zróżnicowana krajobrazowo. A w Irlandii wieje..

  3. Porządki nigdy nie są złe Drogi Celcie. Ja sobie ostatnio zmieniłam facjate bloga i też troszkę zaszalałam. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie jak zawsze.

  4. Najważniejsze, że z blogów bliskich Twojemu sercu nie wyrzuciłeś „Podróży Stokrotki”.
    🙂 🙂

  5. Będzie mi miło jak Celt zostawi jakiś swój ślad u mnie. Dziękuję 😉

  6. Witaj Celcie ! Na razie zupełnie nie wiem, co myślę o porządkach bo rozglądam się z zaciekawieniem i z wielką przyjemnością poznaję to miejsce … od razu uporządkowane 🙂

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

