Ogłoszenie drobne.

an Chéadaoin, an 8ú lá de Mheitheamh 2016

Gospodarz Polanki został 2.06., nagle i wbrew swojej woli porwany przez zaborczą i wściekłą famme fatale wszystkich studentów: SESJĘ.

Okup nie jest konieczny – porwany powróci w czasie bliżej określonym, najpewniej pod koniec miesiąca. Teraz Sesja jedynie łaskawie pozwoliła mu przekazać, że żyje.

Sesja zwróci porwanego całego (ale czy tak zupełnie zdrowego, to już kwestia dyskusyjna…). 

Dziękuję Torlinowi, który mówiąc w imieniu własnym, zasygnalizował mi jak sądzę troskę Was Wszystkich 🙂 Stwierdził, że chyba się „oszczędzam”. Ale wierzcie mi: akurat teraz wolałbym się „oszczędzać” ZUPEŁNIE inaczej…

Zawsze mogłem na Was liczyć, zatem proszę i teraz o odrobinę cierpliwości i wyrozumiałości, jak również o całą masę pozytywnych myśli, trzymanych kciuków i innego rodzaju dopingu. Wszelka jego forma jest teraz przydatna i wielce pożądana… 

Podobnie miałem w 2009, tuż przed maturami. Wtedy też zniknąłem z Polanki na miesiąc. Bądźcie cierpliwi, Kochani.

Porwany powróci, z notką dłuższą i bardziej szczegółową… Odwiedziny także macie wówczas jak w banku 😉  

Posted on 8 czerwca 2016, in Polecane/Polankowe. Bookmark the permalink. 36 Komentarzy.

  1. Przecież my wiemy, że masz sesję. I cierpliwie czekamy. Nic nie trwa wiecznie, wszystko przemija, nawet najdłuższa żmija, to i sesja kiedyś się skończy 😀

  2. Od razu „famme” 😉 Sesja nie ma płci, to wredna ISTOTA 🙂
    Pozytywnych myśli masz ode mnie całe wiązki, stosy, mnóstwa, na tony. Znakomitych ocen!

    • Oj tam, co miałem napisać – że gej? 😉 Przecież jestem hetero 😀 A te oceny nie zawsze takie znakomite, jakby się chciało, no ale jakoś pcham to do przodu…

  3. Celcie, przecie my komunę przeczekali, to co? Twojej Sesji nie przeczekamy?:))))
    Kłaniam nisko:)

    • Jak teraz nad tym pomyśleć…i sesja i komuna mają pewne podobieństwa… Oba wielkie, straszliwie i bez reszty kontrolujące życie…i oba prędzej czy później powstają i upadają 😀

  4. Walcz i pokaz im tam, kto jest the best 😀

  5. Damy radę z tym czekaniem.
    Ale potem Ci nie darujemy.
    🙂 🙂 🙂

  6. Sesja ma pierwszeństwo 🙂 Wszystko czegoś może nauczyć, Ciebie wytrwałości, nas cierpliwości.
    Posyłam wszelkie pozytywne fluidy, które muszę rozdzielić na pół, bo mój syn ma tez sesję:-)
    Trzymam więc kciuki za Was obu!!!

  7. *kibicuje* Ole, ole, ole, oleee, nie daj sesji się, nie daj sesji sięęęę! 😀

  8. Spokojnie, to tylko sesja. W razie czego, tak było za moich dawnych czasów, mogliśmy liczyć na kampanię wrześniową, ale tego Ci nie życzę:-)

  9. Dreptak Zenon

    To tylko drobny zakręt! Za nim coś być musi jeszcze – zaczekamy!!!

    • Ta piosenka to w niektórych miejscach celne podsumowanie mojego obecnego stanu ducha, umysłu i ciała 😀 Coś być musi do cholery za zakrętem….tylko co: wakacyjna wolność, czy powtórka z rozrywki? 😀

  10. Nie, no z tego co mi wiadomo, to sesja jest skutkiem rozpoczęcia studiów… Chyba, że coś się zmieniło? O ile mnie pamięć nie myli, oczywiście, także argument (nagle i wbrew swojej woli) jest nie trafiony… :-)… Powodzenia!

  11. Czekamy cierpliwie na pomyślne zakończenie…już wkrótce. Sesja nie trwa wiecznie, a potem należy odpocząć. Na jakiś czas należy oderwać się od pisania, książek i popatrzeć na tę przyrodę, by zmęczone oczy odpoczęły.
    Serdecznie pozdrawiam.

  12. Spokojnie, sesja bywa mordercza – coś zresztą o tym wiem. Życzę więc powodzenia i do następnego przeczytania!

  13. Powodzenia!!!
    I w wolnej chwili zapraszam do siebie na nowości 😉

  14. O, a ja dla siebie nie mam usprawiedliwienia. Sesja mi się przeciągnęła od lutego chyba. 🙂

    Witaj ponownie. Zastanawiałam się, co u Ciebie słychać. 🙂

    • Jak miło Cię widzieć 🙂 Ja też się zastanawiałem, co słychać u Ciebie 🙂 U mnie póki co bardzo męcząco i pracująco… Ale już niedługo nowa długa i szczegółowa notka 😉

      Póki co ściskam mocno – nie znikaj już na tak długo… 🙂

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

