Dialog Kobiety z Bogiem…

an Mháirt, an 8ú lá de Mhárta 2016

Z okazji Waszego Święta, Drogie Panie, ofiarowuję Wam dzisiaj, w imieniu całego męskiego rodu, tekst, na który niedawno trafiłem.

Z najserdeczniejszymi życzeniami zdrowia, szczęścia, wielu sił, miłości, mądrości oraz cierpliwości na co dzień 🙂

Tekst był oryginalnie po angielsku, tłumaczenie moje. 

* * *

Pewnego wieczoru, Kobieta modliła się do Boga. Zapytała się Go, kim jest.

– Ja Jestem…

– Co to znaczy?

Na to Pan odrzekł:

– Jestem Miłością, Pokojem i Łaską. Jestem Radością, Siłą i Bezpieczeństwem. Schronieniem i Siłą. Stwórcą i Pocieszycielem. Jestem alfą i omegą: Początkiem i Końcem. Jestem Drogą, Prawdą i Życiem. Jestem Światłością…

Kobieta, wzruszona do łez, podniosła oczy ku niebu.

– Nareszcie rozumiem. Ale w takim razie…kim jestem JA?

Bóg schylił się i delikatnie otarł łzy z jej twarzy. Spojrzał na nią i cichutko szepnął:

– Ty, drogie dziecko…jesteś Moja. Jesteś Moim najwspanialszym Dziełem…

Posted on 8 marca 2016, in Smaointe. Bookmark the permalink. 18 Komentarzy.

  1. pięknie dziękuję, Celcie, za te nietypowe, ale cudowne życzenia … 🙂
    „babę zesłał Bóg, raz Mu wyszedł taki cud….”… 😀

  2. Pięknie;D
    dziękuję;D

  3. Serdeczności za oryginalne życzenia. Trzeba też wiedzieć, że kobieta powstała z bardzo dobrego materiału genetycznego: z żebra Adama. Pozdrawiam.

  4. szczur z loch ness

    Podziwiam życzenia oraz ich formę i pozdrawiam z Loch Ness
    🙂

  5. Dziękuję Celcie za życzenia, choć nie zawsze czuję się jak Jego najwspanialsze dzieło….

  6. Piękne :)) Dziękuję :*

  7. Nie wiem, czy to właśnie tak należy rozłożyć akcenty, ale niewątpliwie kobieta udała się Panu Bogu, jak mało co.
    Pozdrawiam

  8. Akcenty? Chodziło mi o to, na którą część tej historii należało położyć nacisk. Czy więcej pisać o Panu Bogu, czy o kobiecie.
    Pozdrawiam

    • Teraz już rozumiem 🙂 Wiem, że akcent jest tu bardziej na Boga, ale mnie chodziło przede wszystkim o podkreślenie wyjątkowości Kobiety… Jako Jego dzieła 🙂

  9. Dziękuję bardzo Drogi Celcie . Za pamięć i życzenia. Aż mi się miło zrobiło.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

