Telegraficzne urodziny ;)

an Luan, an 24ú lá de mhí na Samhna 2014

Jak w tytule – bo w zasadzie nie ma co się rozwlekać Kochani…

21 bieżącego miesiąca stuknęło mi było 29 latek. Przerażające… Przyszłoroczną notkę urodzinową zatytułuję chyba „Piękny trzydziestoletni” XD

Strumień życzeń (jak zwykle w kilku językach – w tym po raz pierwszy w języku szkockim gaelickim 😀 )  zaczął napływać dzień wcześniej. Maile, smsy, telefony tradycyjne i FB…i z każdą godziną przybierał na sile. 21 wieczorem była to już porywająca rzeka ludzkiej pamięci i życzliwości. Naprawdę się wzruszyłem. Mam nadzieję, że wszystkie Wasze życzenia się spełnią, choćby w niewielkim stopniu.

Tata był wtedy w pracy, więc na skromniutkiego torta z jedną świeczką musiałem poczekać aż do wieczora. Świeczka zdmuchnięta, życzenie po cichu wyszeptane poleciało z dymem do Tego Na Górze. Zresztą On o tym konkretnym  życzeniu wie nie od dzisiaj…

Przyszedł Wujek Rysiek, wyściskał, wyżyczył…a wieczór upłynął nader przyjemnie i nader szybko.

* * *

Co się tyczy prezentów… Od Siostry Margoci otrzymałem własnoręcznie pieczone babeczki, przekazane za pośrednictwem ślicznej kartki; Busia zrobiła smaczne pierogi z jabłkami. Otrzymałem od Niej także troszkę kasy; Mama z kolei upiekła niemniej pysznego, ulubionego mego jabłecznika.

Od Knezia i Starszej dostały mi się trzy cudne prezenty muzyczne 😉 (z tą drugą nutką związana jest jedna legenda, do której na pewno tu na Polance dotrzemy…).

Frytka przysłała mi ponadto na maila pięknego torta 🙂

Rodzice jak zawsze bardzo chcieli kupić mi coś od siebie, ale ja w tym roku nic nie chciałem – nie tylko dlatego, że w „Europejskim” Empiku wybór praktycznie zerowy…ale głównie dlatego, że oszczędzamy w tym roku na Coś. Jeżeli się uda, wszystko Wam opowiem. 

Koniec końców, Mama z Tatą postawili na swoim, przez co jestem teraz szczęśliwym posiadaczem soundtracków do obu części Hobbita, oraz kolejnej powieści Chmielewskiej: „Krokodyl z Kraju Karoliny” 😀 

* * *

Jako że wyrażenie wdzięczności każdej osobie z osobna jest po prostu fizycznie niemożliwe, podziękowania zostawiam na FB oraz tutaj…

Dziękuję Wam z całego mojego starego, celtyckiego serca! W takie dni przywracacie człowiekowi wiarę w to, że ma jeszcze przyjaciół, nawet jeżeli większość z nich przez cały rok się nie odzywa.

Poprzez tę notkę ściskam Was Wszystkich bez wyjątku, najserdeczniej, jak tylko mogę 🙂

Posted on 24 listopada 2014, in Życie Celta.... Bookmark the permalink. 16 komentarzy.

  1. Faktycznie Celcie młodość już za Tobą!!!!!:-))) Jak Ty juz 29 lat skończyłeś, to babcia Stokrotka nie powinna Cię już znać, bo obraca się tylko wśród naprawdę młodych!!!

    Serdeczności raz jeszcze:-)

  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, Celcie :* I wybacz, że nie wysłałam wcześniej życzeń, ale również zbliżam się nieuchronnie do wieku starczego i chyba mam zaczątki sklerozy 😛 Choć jeszcze tydzień temu o Tobie pamiętałam…
    Dużo radości, niech Cię otaczają bliscy Ci ludzie i niech Ci Bóg każdego dnia błogosławi!

    • Kochana Riv! Bardzo Cię dziękuję 🙂 Jak powiedziałem liib, liczy się nie data a pamięć… :*

      Dla Ciebie też wszystkiego, co najlepsze…zdrowia, sił na co dzień, uśmiechu szerokiego i błogosławieństwa Bożego 🙂 HAPPY BIRTHDAY!

  3. Klik dobry:)
    Skoro ukończenie 29 lat jest przerażające, to zastanawiam się, czy nietaktem nie będzie odśpiewania „sto lat”. 😉 🙂

    Wszystkiego dobrego, Celcie!

  4. Vulpian de Noulancourt

    1. Wszystkiego najlepszego! (chociaż po fakcie).
    2. Tak długo będziesz młody, jak długo sam się będziesz do tego przynawać. I oby wciąż się chciało.
    Pozdrawiam

  5. Celcie, zdrowia i żelaznej kondycji w obu sferach, fizycznej i psychicznej. I żeby koniecznie spełniało się od czasu do czasu jedno z kolejnych Twoich najważniejszych życzeń, w nie za długich odstępach! I wyprawy na Wyspy, takiej niezapomnianej, naszpikowanej fantastycznościami 🙂

  6. należały Ci się 🙂

  7. Jantoni341.blogspot.com

    A mnie się latek zdarza,
    jak Ty dwa i pół raza.

  8. No to mnie już jeno pozostaje zdrowia życzyć Waszmości, a i więcej widzę poważnie traktować, skoro wiek już nie tak młodzieńczy…:) Choć z mej perspektywy i tak wielce zazdrości godny:)
    Kłaniam nisko:)

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

