Tak na szybko…

an Chéadaoin, an 16ú lá d’Aibreán 2014

Po pierwsze i najważniejsze: Wielkanoc…

Większości z Was wysłałem kartki już kilka dni temu. Mam nadzieję, że wszystkie dojdą. Jeżeli ktoś kartki nie dostanie, zwalcie winę na OnetPocztę, z którą toczę ustawiczne (na szczęście nie częste, ale nasilające się zwłaszcza przed świętami) boje…

Z samymi kartkami, przyznam się, też już coraz gorzej. Coraz trudniej znaleźć takie w miarę ładne, a co ważniejsze: DARMOWE i przyjmujące wszystkie maile. Kartki z Onetu nie zawsze dadzą się wysłać na Interię czy WP (i vice versa), zaś kartki z Yahoo nie zawsze rozpoznają adresy z Onetu czy GMaila… 

*

Przyjmijcie proszę, Kochani, najserdeczniejsze życzenia z okazji nadchodzących wielkimi krokami Świąt. Życzę Wam zdrowia, szczęścia, radości, spokoju i nadziei płynącej z Cudu Zmartwychwstania. Niech ten szczególny czas upłynie Wam w ciepłej i rodzinnej atmosferze, przy smacznej Święconce i suto zastawionym stole.  A w Lany Poniedziałek życzę Wam, abyście byli mokrzy od stóp do głów (rzecz jasna, w granicach rozsądku) 😉

Życzę Wam, aby Chrystus, który w Wielką Niedzielę przezwyciężył grzech oraz śmierć, obdarzył Was i Waszych bliskich wieloma łaskami – nie tylko teraz, ale każdego dnia przez cały rok.

WESOŁEGO ALLELUJA!! HAPPY EASTER!! FROHE OESTERN!! CAISC SHONA!!

* * *

Być może zauważyliście, że liczba postów w kategoriach Kocioł i Życie Celta uległa lekkiej zmianie. Pomyślałem, że mój wspomnieniowy cykl „Powrót do korzeni” jednak lepiej będzie pasować do Życia… niż do Kotła. W końcu tam opisuję spory kawałek mojego życia, i to w większej części taki, który ukształtował obecnego mnie, oraz przesądził o wyborze mojej życiowej drogi. Tenże cykl nadal będzie opatrzony specjalnym tagiem, ułatwiającym jego porządkowanie i znalezienie, jak też podkreślający wyjątkowość tych notek.

Jeżeli się uda, jeszcze 1 bądź 2 notki powinny się w tym miesiącu pojawić. Gdybym się wszakże nie wyrobił, spodziewajcie kolejnego wpisu w okolicach 6 maja… 

* * *

W poniedziałek po raz pierwszy oglądałem „Pasję” Mela Gibsona. Wpasowuje się ona zdecydowanie w obecny klimat, ale jest MOCNA. Bardzo mocna nawet…

Ale to jedna z tych rzeczy, które trzeba obejrzeć chociaż raz w życiu. Tak jak każdy powinien chociaż raz w życiu pojechać do Auschwitz, tak jak ja w gimnazjum.

* * *

Sláinte!

Posted on 16 kwietnia 2014, in Polecane/Polankowe, Życie Celta.... Bookmark the permalink. 18 komentarzy.

  1. Bardzo Ci dziękuję za kartkę 🙂
    Życzę Ci dobrego przeżycia Wielkiego Tygodnia („Pasja” jest piękna i faktycznie dobrze przygotowuje na ten czas, jak oglądałam pierwszy raz to ryczałam prawie bez przerwy) i ogromnej radości z przyjścia Zmartwychwstałego Chrystusa, który przygarnia każdego i leczy nasze zranienia. Wszystkiego dobrego Celcie :*
    A u mnie pierwsze fotki młodej 😉

    • Cieszę się, że doszła i mam nadzieję, że się podoba! 🙂

      Mam nadzieję, że teraz będziesz bywać troszku częściej u mnie…i że Al też może tu powróci… 🙂

      Ściskam całą CZWÓRKĘ 😀

  2. Kartka dotarła, serdecznie dziękuję w imieniu własnym, oraz tych, o których zawsze pamiętasz, Teda i Młodej ;D Tobie i Twojej Rodzinie również składam życzenia najpiękniejszych świąt, radosnych i spokojnych, pełnych miłości i pyszności ;****

    • Zawsze pamiętam, Mysiu…o Was Wszystkich 🙂 I co roku zastanawiam się, czy Twój email jest właściwy 😉

      Dziękuję bardzo bardzo za życzenia, w imieniu własnym i pozostałych domowników 🙂

  3. Vulpian de Noulancourt

    Wybierałem się kiedyś na „Pasję”, a tu sąsiada spotkałem przy windzie, który film już był widział. Streścił mi go w dwóch zdaniach: „Człowieku, chrypią ci z głośników po aramejsku, a na ekranie jatki niczym w taniej rzeźni. W połowie seansu przerywają pokaz, zapalają światło, przychodzi sprzątaczka ze szmatą, ściera krew spod ekranu, macha ręką, że można, więc gaszą światła i puszczają dalej”.
    Nie poszedłem.

    Radosnych Świąt Wielkanocnych całkiem szczerze życzę

  4. „pasję” obejrzałam już parę lat temu, i ten jeden raz mi chyba wystarczy….
    spokojnych świąt Celcie 🙂

  5. Pięknych Świąt Wielkanocnych Ci zyczę Celcie!
    🙂
    I zapraszam na mój blog w Poniedziałek Wielkanocny – będzie tam dla Ciebie niespodzianka.
    Jutro też zajrzyj jesli będziesz mógł 🙂

  6. Podobnie jak i Vulpianowi, bliźni mi odradzili…:) Tobie, Kawalerze, wszelkiej Świątecznej pomyślności i tylko tego, co najlepsze:) I naturaliter zdrowia… Tobie i bliskim:)
    Kłaniam nisko:)

  7. Wesołych, radosnych i pogodnych świąt Wielkiej Nocy, Tobie, rodzinie i tubywalcom, od obojga Knezistwa! 🙂

  8. Klik dobry:)
    A ja nie chcę oglądać filmu „Pasja”, ani być choć raz w życiu w Auschwitz.. A dlaczego każdy powinien?

    Świąteczne pozdrowienia!

    • Bo moim zdaniem, Auschwutz jest niezwykle ważną częścią naszej polskiej i ogólnie europejskiej historii. Jest świadectwem tego, jak nisko może upaść człowiek. To konsekwencja ludzkiego egoizmu, daleko posuniętego. Każdy powinien przynajmniej raz to miejsce odwiedzić i wynieść stamtąd naukę, aby przyczyna jego powstania już nigdy się nie powtórzyła.

      Dobrych, spokojnych Świąt 🙂

  9. szczur z loch ness

    Tak na szybko to się nie da 😦 ale cóż poradzić. Mało mnie w sieci, w domu jeszcze mniej, a najwięcej mnie ostatnio w pracy. Nie mniej Wiele Serdeczności i Życzeń mknie z Krainy Loch Ness.

    • Rozumiem Twoje zabieganie. Wrócisz tu kiedy będziesz mógł 🙂

      Tymczasem dziękuję Wam obojgu, Tobie i Żonie, za życzenia – i tutaj i na mailu…

      Uważajcie na siebie 🙂

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

