oo

an Luan, an 17ú lá d’Fheabhra 2014

Tytuł niniejszej notki ma w zamierzeniu Autora przedstawiać liczbę osiem: 8. Taką „kopniętą” ósemkę, leżącą na boku. Starodawny symbol nieskończoności, grecki wąż Uroboros pożerający siebie samego.

* * *

Symbol wielce adekwatny do Mojej Polanki, która zaczyna akurat ósmy rok swego istnienia. Obchodziliśmy Urodziny Bloga wspólnie (w mniejszym lub większym gronie) już siedem razy i nie wiem jak Wy, ale mnie one zaskakują za każdym razem.

Chciałem Wam Wszystkim z głębi serca nieskończenie podziękować za to, że jesteście. Że stale tu wracacie, czekacie na nowe wpisy. Że dzielicie ze mną smutki i radości, bierzecie udział w moich celtyckich podróżach. Że zabieracie głos w sprawach, które mnie w wzruszają i poruszają. Że do pewnego stopnia bierzecie udział w moim życiu samą swoją obecnością na mojej wiosennej i wiecznie zielonej Polance.

Przez to wszystko, współtworzycie tutejszy niezwykły klimat…

Ten typ tak ma, że szybko przywiązuje się do ludzi. Myślę, że wiecie Kochani, ile dla mnie znaczycie. Znam Was wszystkich w różnym stopniu, przez Wasze blogi i poza nimi…ale nie mogę sobie wyobrazić tego Miejsca bez ani jednej osoby z tego zacnego grona, którego ślady widnieją w miękkiej trawie. Chociaż niekiedy człowiek jest zmuszony, aby się do czyjejś nieobecności przyzwyczaić. Ale teraz nie o tym…

Jak już wielokrotnie podkreślałem: Życie Celta istnieje nie dlatego, że miałem kiedyś taki pomysł i marzyłem, żeby właśnie coś takiego pamiętnikarskiego pisać. Pierwsze nieśmiałe próby podejmowałem na bardziej prywatnym gruncie już w roku 2003, ale szybko to zarzuciłem.
Sama moja pisanina nie byłaby nic warta, gdyby nikt nie chciał tego czytać. To Wy sprawiacie, że chce mi się pisać przez okrągły rok. Że chce mi się wciąż szukać nowych, fascynujących tematów, którymi się potem z Wami dzielę. To dla Was staram się, aby to Miejsce stale się rozwijało i zaskakiwało, chociażby drobnostkami.

Niedługo czeka nas kolejna nowość – zmiany w linkach, zapowiadane jeszcze w zeszłym roku. Stąd ostatnio, jak być może zauważyliście, brak niektórych blogów w ramce po prawej. Wszystko wyjaśnię w osobnej notce, cierpliwości.

Jesteście ponadto sporym natchnieniem i motywacją do działań pozablogowych, które w tym roku już na poważnie staram się podejmować (w miarę moich skromnych możliwości). Niektórzy z Was wiedzą, o co mi chodzi. Inni wiedzą trochę mniej, niemniej wszyscy dopingujecie mi równie mocno. Ma to dla mnie ogromne znaczenie.

Raz jeszcze dziękuję Wam za to wszystko, co tutaj na Polance dajecie mi każdego dnia. Dziękuję i proszę jeszcze o wiele, nieskończenie wiele dni razem.  O nieskończoną cierpliwość i wytrwałość przy Waszym Celcie, przez co owe „dni” być może zamienią się w „lata” 😉

Proszę o nieskończoną inspirację do nowych, coraz ciekawszych tematów. O nieskończenie wiele dobrych słów i myśli, o nieskończenie wiele wspaniałych wpisów w Waszych wirtualnych czterech ścianach. O nieskończoną motywację i wsparcie również poza Polanką…

Posted on 17 lutego 2014, in Polecane/Polankowe. Bookmark the permalink. 31 komentarzy.

  1. Piotrze! Gratuluję! Tyle lat?Podziwiam -zastanawiam się , czy i ja „pociągnę”;))
    Pisz,chłopaku, pisz!;)

    • Tyle lat, Misiu – sam się temu dziwię czasami 😉

      A czy Ty tyle pociągniesz? Mogę się założyć o co tylko chcesz, że tak właśnie będzie 😀

      Ściskam mocno!!

  2. O! Gratulacje i życzenia wielu takich okrągłych rocznic, bo ósemeczki są zgrabniejsze niż np. piąteczki albo dziesiąteczki. 😀
    Wielokrotności ósemek też wyglądają dużo lepiej – 16, 32, 64… 😉
    Na Kneziowisku przespaliśmy ósmą rocznicę, co to była 30 października, więc przyjdzie obchodzić mniej zgrabnie. Jesteśmy starsi o ponad 3 miesiące!

  3. To jeszcze na dobry początek!

    • Ano, owszem – ósemeczka jest zgrabna, ale 10 też niczego sobie… Sam popatrz jakie wcięcie w talii: X 😀

      A trzy miesiące to pikuś 😉 Dzięki za życzenia i nutki, posłucham sobie przy okazji 🙂

  4. Żebyś wiedział jak ja się cieszę! Bo wyszło na to, że jestem dużo młodsza od Ciebie – niedawno skończyłam 2 lata 🙂
    A tak na poważnie to zyczę Ci następnych pięknych rocznic, wielu wartościowych tekstów, fajnych komentarzy i sympatycznych czytelników.
    A tu Twoja rówieśnica:

  5. szczur z loch ness

    Lubię tu zaglądać, w nakrótszych słowach rzecz określając 🙂

  6. Gratuluję! Kolejny rok już za Tobą. 🙂
    Wczoraj obejrzałam sobie „Dziewiąty legion” i wspomniałam o tobie. Tematyka filmu może cię zainteresować, bo jest i o Celtach, i o Imperium Rzymskim, o honorze, o bezsensie wojny i przyjaźni.
    Jeśli nie widziałeś, to serdecznie polecam.

  7. Dara/Starsza

    Dobrego Petrusie!!! Osiem lat to hoho, a jak jeszcze w nieskończoność się ułożyło, to dobrze zapowiada się na przyszłość 🙂

    • Dobry wieczór Starsza! 🙂

      Siadaj przy ognisku, przed wejściem do Jaskini… Im nas więcej, tym weselej 🙂

      A co do przyszłości, chciałbym, żeby była ona dobra… 🙂

  8. JanToni341blogspot.com

    Takie w głowie
    myśli płoną,
    to być może…
    nieskończoność.

  9. A ja myślałem, że jestem o wiele starszy, a tak naprawdę 6 stycznia obchodziłem 7 rocznicę istnienia blogu (jeszcze w Interii). Trzymaj się Celcie i nie daj się Rzymianom.

  10. A jak chcesz zobaczyć kozicę we mgle, to zajrzyj do mnie 🙂

  11. oo
    No super, pisz dalej i niech Ci klawiatura lekką będzie 😉

  12. Powinszować zatem! Okrutnie się cieszę, że dopiero teraz żem zawitał, jak się korkociąg odnalazł, bo przyszłoby świętować na sucho, a przecie się nie godzi…:)
    Kłaniam nisko:)

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

