* * *

an Domnach, an 24ú lá de mhí na Samhna 2013

Chciałem nową notkę napisać nieco wcześniej, ale nie miałem czasu. A teraz nie mam pomysłu na tytuł.

Miałem za to bardzo pracowity tydzień, gdyż robiłem tłumaczenia na dwa tygodnie naprzód. W nadchodzący czwartek Amerykanie mają bowiem Święto Dziękczynienia i wszystko jest wtedy pozamykane. Po 8 grudnia znów czeka mnie nawał tłumaczenia, bo trzeba będzie zdążyć przed Bożym Narodzeniem. 

Chciałem się podzielić wrażeniami z minionych 28. urodzin, ale owy opis będzie musiał poczekać na osobną notkę. Torcik wraz z nader skromną imprezą (od lat nie ma kogo zaprosić) i ewentualnym spacerem zostały z powodów pogodowo-zdrowotnych przełożone o parę dni. Czuję się wypalony i nieco przygnębiony, nie tylko przez pogodę.

Zastanawiałem się, czy nie poczekać z niniejszym wpisem jeszcze trochę i wszystko umieścić razem. Ale nie chciałem, aby zainteresowani musieli tak długo czekać, poza tym kolejną notkę mam już zaplanowaną na 2 grudnia. Bałem się, że mógłbym się nie wyrobić. 

* * *

Wokół mnie znajduje się nawet więcej listopadowych jubilatów, niż mi się pierwotnie zdawało, zaś część z nich mam przyjemność gościć w tutejszych skromnych progach. Na nich właśnie chciałbym się teraz skupić. Pójdę może według dat… 

13 listopada świętowała Stokrotka. Serdeczna i ciepła blogowa globtroterka. Moja Polanka jest tylko jednym z całego mnóstwa miejsc, które odwiedziła. Kochająca, mądra Babcia Szczerbatego i Pytalskiego, z którymi zawsze przeżywa sporo przygód.

Dwa dni po Stokrotce miał swój dzień Torlin. Podobnie, jak wyżej wymieniona: Warszawiak i podróżnik. Człowiek Renesansu zafascynowany wieloma różnymi sprawami i zagadnieniami, które doskonale przedstawia na swoim blogu. 

Moim zdaniem, piosenka urodzinowa dedykowana Tej Dwójce może być tylko jedna. Ofiaruję Wam moją ulubioną, gregoriańsko-arturiańską jej wersję 😉 Nie od dzisiaj żałuję tylko, że nie wiem co dokładnie jest napisane w tamtym francuskim wstępie.

Torlin wspomniał jakiś czas temu o kolejnej podróży w przyszłym roku. Jako że wybiera się w rejony raczej anglojęzyczne, chciałbym Mu ofiarować dodatkowy prezent. Mam nadzieję, że okażę się przydatny…

Parafrazując Tolkiena: w pewnym Grodzie nazwanym na cześć Kraka, na pewnej ulicy mieszka sobie pewna hobbitka. Na imię Jej Rivulet.

Urodziny obchodzimy w tym samym tygodniu, w odstępie ledwie kilku dni. Owa wrażliwa, uśmiechnięta hobbitka od zawsze zakochana jest w Bogu i w górach, które stara się odwiedzać możliwie jak  najczęściej. A skoro Bóg i góry, to pomyślałem sobie, że poślę do Niej Bieszczadzkie Anioły.

 * * *

Takich dwóch jak Was Troje, to nie ma ani jednego 😉 Przyjmijcie proszę zatem najserdeczniejsze życzenia zdrowia, szczęścia, pomyślności, promiennego uśmiechu na co dzień (na przekór obecnej szarudze), nieustających sił do walki z przeciwnościami i kolejnych wspaniałych wpisów w Waszych blogowych światach! 🙂

Ściskam Was Kochani bardzo bardzo mocno! 

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! HAPPY BIRTHDAY! ALLES GUTE ZUM GEBURTSTAG! BUON COMPLEANNO!

Posted on 24 listopada 2013, in Życie Celta. Bookmark the permalink. 21 Komentarzy.

  1. Z muzycznemi się nie będę wysadzał życzeniami, aliści do pijących za pomyślność rad dołączę…:)
    Kłaniam nisko:)

  2. szczur z loch ness

    To i ja dołączę do Imć Wachmistrza, dorzucając Serdeczne Życzenia dla wymienionych w notce
    🙂

  3. i dla Ciebie samych szczęśliwości :*

  4. Aleś mi frajdę zrobił Celcie, bardzo, ale to bardzo dziękuję. I za piękny utwór, i za piękny prezent, i za piękne życzenia i miłe słowa.
    Troszeczkę spóźnione, ale równie serdeczne życzenia przesyłam na Twoje ręce z okazji Twoich urodzin. pomyliły mi się daty, nie sprawdziłem, myślałem, że masz 26. Wybacz.
    A muzyka? Zrewanżuję Ci się utworem, w trakcie słuchania którego przechodzi mi mrowie po plecach.

    • Cieszę się, że sprawiłem Ci aż taką przyjemność 🙂 I nie ma czego wybaczać – Ty przecież też przypomniałeś mi o swojej dacie 😉

      A dzięki arii poczułem się niemal jak w operze 😉

  5. A babcia Stokrotka,/ która wcale nie czuje się babcią/ w podziekowaniu Tobie Celcie i wszystkim Twoim gościom przesyła taki clip:

    Jeszcze raz dziekuję i Tobie też życzę wszystkiego najlepszego!!!

  6. Wszystkiego najlepszego Piotrze i sto lat, a dla wszystkich tradycyjnie dużo luksusu! 😀 Zdrówko!!!
    Co do odwiedzin, to nie wywołuj wilka z lasu, bo się nie opędzisz! 😀

  7. I jeszcze… Nie wiem, czy wiesz, ze obchodziłam 2 urodziny…:-)))
    Zapraszam też na opowieść o Edynburgu.
    🙂

    • No właśnie wczoraj zajrzałem do Ciebie i okazało się, że mam trochę do nadrobienia…wszystko przeczytam, tylko nie wiem kiedy 😦 Ale powolutku…

      Wszystkiego Naj raz jeszcze z tej PODWÓJNEJ okazji! 🙂

  8. Dzięki wielkie :* Ty to wiesz, jaką nutę dać, wzruszyłam się…
    Karteczka doszła?
    Dodatek muzyczny dorzucam teraz, miłego słuchania i oglądania. Mam nadzieję, że nastrój Ci się poprawi 🙂 Mi się polepszył po wieczornym spacerze po Starym Mieście. Ciebie wysyłam póki co wirtualnie do Irlandii, dobrego lotu!

    • O Matko!

      I co ja mam teraz powiedzieć? Na taką śliczną karteczkę i cudną podróż? Chyba oboje dobrze wiemy, jak się nawzajem wzruszyć…

      A co do Bieszczadzkich Aniołów, jak tylko to usłyszałem, zaraz pomyślałem o Tobie 🙂

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

