Pan Leonard na Polanie.

an Mháirt, 16ú lá de mhí Iúil, 2013

Lato w Polsce koncertami stoi. 29 czerwca na Live Festival w Oświęcimiu wystąpił Sting, a także grupa dudziarzy prosto ze Szkocji! 🙂 Radio RDN Małopolska puściło kawałek tego wydarzenia na żywo. 

Niedługo zaś przybędzie do nas inny mój ulubieniec, Leonard Cohen. O samym Cohenie, jak i o moim nieustającym podziwie dla Jego talentu, już tutaj pisałem. Z kolei po tym, co przeczytałem na temat Jego przygotowań przed koncertami, mój szacunek do tego faceta jedynie się zwiększył. 

Dzisiaj pragnę dać pewnego rodzaju alternatywę Wszystkim tym, którzy podobnie jak ja chcieliby Pana Leonarda zobaczyć 19 lipca w łódzkiej Atlas Arenie, lecz z różnych względów będą musieli sobie tej przyjemności odmówić.

Otóż Pan Leonard zgodził się wystąpić w charakterze gościa specjalnego tutaj właśnie…na Polance 🙂 Usiądźcie zatem, Kochani, wygodnie i przyjemnego słuchania…

* * *

Dance Me To The End Of Love

*

Take This Waltz

*

Famous Blue Raincoat

*

The Gypsy’s Wife

*

If It Be Your Will

*

Hallelujah

*

A Thousand Kisses Deep

*

Suzanne

*

In My Secret Life

*

A na bis…

Waiting For The Miracle

*

I’m Your Man

Posted on 16 lipca 2013, in Polecane/Polankowe, Życie Celta. Bookmark the permalink. 16 Komentarzy.

  1. Brawo, brawo, Piotrek 😉 Lubię posłuchać i jednego i drugiego z nich.
    Pozdrawiam 😀

  2. szczur z loch ness

    Czułem, że na Polance pojawi się coś zaskakującego. I tak też się stało, czyli z wielką przyjemnością obejrzałem i posłuchałem.
    Pozdrawiam i wiele Serdeczności z krainy Loch Ness 🙂

  3. Uwielbiam te piosenki 😀
    Dołączę jeszcze parę bliskich sercu, jeśli pozwolisz…

    Cohen rządzi 🙂

  4. Jeśli chodzi o Cohena – to faktycznie pościelówy, ale na najwyższym poziomie.
    A dudziarzy szkockich to słyszałam osobiście pod zamkiem w Edynburgu!!!
    Pięknie Ci dziękuję Celcie 🙂

  5. Lubię Cohena
    tylko wstyd przyznać języka w którym on śpiewa już niekoniecznie 🙂
    A przecież ten rodzaj piosenki nie samą melodią wzrusza

  6. Ja angielskiego nie lubię z jednego zasadniczego powodu…
    po angielsku jak to kiedyś klasyk powiedział „to ja ani be,ani me,ani kukuryku” 😉

  7. No, nie będzie to przyjemny wpis, i z góry za to przepraszam właściciela blogu.
    1. Nie znoszę angielskiego. Z dwóch powodów, po pierwsze za dominację na świecie (co? Ty nie znasz angielskiego?) i terror ludzi go znających. Na przykład jest olbrzymia ilość firm poszukujących ludzi znających język niemiecki, bo rynek Niemiec to jest nasz główny kierunek gospodarczy. Po drugie – język angielski jest dla mnie brzydki, nienaturalny. Piękne są francuski, włoski, hiszpański, rosyjski.
    2. Nie lubię Cohena. Ale nie lubię też Whartona, Coelha.
    Przykro mi.

    • 1. Na powszechność angielskiego w świecie nic się nie poradzi niestety. Przy czym mam nadzieję, że nie uważasz mnie za jedną z osób stosujących owy „terror” 😉

      Jestem przyjemnie zaskoczony kiedy słyszę, że ktoś jednak angielskiego nie zna…bo od dłuższego już czasu odnoszę wręcz przeciwne wrażenie. A skoro jest inaczej, znaczy to, że na anglistów wciąż jest i będzie popyt, co dla mnie jest dosyć optymistyczne, zważywszy na mój wymarzony zawód.

      Niemiecki znam w stopniu podstawowym. Z włoskiego tylko parę zwrotów, ale chciałbym się poduczyć go bardziej, bo też mi się podoba. W dzisiejszym świecie trzeba znać JAKIKOLWIEK język obcy…inaczej człowiek zginie jak ta ciotka w Czechach 🙂

      2. Szanuję Twoje zdanie. Ja od dawna mówię, że gdyby wszyscy lubili to samo, świat byłby strasznie nudnym miejscem 🙂 To że każdy ma własne gusta muzyczne, własne sympatie i antypatie, to przecież naturalne.

      Ja wręcz organicznie nie znoszę Britney Spears na przykład – a ktoś inny może być jej największym fanem.

      Dziękuję, że też wpadłeś w odwiedziny 🙂

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

