Zagubiona notka.

an Aoine, 12ú lá de mhí Iúil, 2013

Swoją przeprowadzkę ze Starej Polanki zakończyłem pod koniec czerwca ubiegłego roku. Wtedy to w tutejszej kategorii „Dawny blog” znalazły się wszystkie najważniejsze dla mnie notki z Onetu. Zamknąłem tę szufladkę i powiedziałem, że niczego więcej już tam nie dodam.

Prawda jest jednak taka, że jednej starej notki mi tutaj zabrakło. Możecie się śmiać ze starego Celta, ale to był łańcuszek – pierwsza zabawa, w jakiej wziąłem udział. Pamiętam, jak Myshka wtedy w komentarzach napisała, że mnie nieźle „przetrzepali”. Łańcuszek był bowiem dosyć szczegółowy i obszerny. Fakt, że nie udało mi się go wtedy odnaleźć i skopiować tutaj razem z resztą, nie dawał mi spokoju. Miał on dla mnie wartość sentymentalną, gdyż zaprosiła mnie do niego Sentencja, zwana też Desireje: jedna z moich trzech (obok Myshki i Consilki) pierwszych czytelniczek w necie. Co jakiś czas wracałem na stare śmiecie i przeszukiwałem posty. Aż wreszcie pod koniec czerwca udało się…

To właśnie od tytułu tamtej pierwszej zabawy wzięła się nazwa jednej z tutejszych podstron. Od listopada 2007 sporo się u mnie zmieniło, o czym zresztą w części Wam wiadomo.

Parę pytań w odnalezionej zabawie straciło na aktualności. Nie zmienił się na przykład sposób,  w jaki postrzegam przyjaźń; zmieniła się za to liczba osób, które mogę tak nazywać. Z częścią z nich utrzymuję już tylko sporadyczny kontakt, bądź nie utrzymuję go wcale – bynajmniej nie z własnej woli. Ale co tam – teraz stawiam nie na ilość, ale przede wszystkim na jakość.

Wracając jednak do tematu, mogę już z zupełną pewnością powiedzieć, że kategoria „Dawny blog” jest teraz całkowicie kompletna 🙂

* * *

Być może zauważyliście, iż liczba postów w co niektórych kategoriach czasami się zmienia. Wynika to stąd, że Celt (będąc stworzeniem sentymentalnym) lubi czasami przeglądać starsze posty. Jeśli zaś podczas takiego przeglądania zauważy jakąś notkę niewłaściwie przyporządkowaną, naprawia to. Zawsze się stara bowiem, aby niniejsza Polanka była dla jego Czytelników miejscem jak najlepszym i najdoskonalszym. 

* * *

Slainte!

Posted on 12 lipca 2013, in Polecane/Polankowe. Bookmark the permalink. 6 Komentarzy.

  1. szczur z loch ness

    Przypuszczam, że koszmar przenoszenia bloga na inną platformę, miał także dobrą stronę, tzn. wymuszał zrobienie porządków. Jedni to wykorzytali, tak jak Ty, czy Imć Wachmistrz, a inni nie przywiązywali do tego wagi. Niestety, po iluś tam latach rzecz wymaga spojrzenia wstecz i dokonania korekt. Stąd uważam, że obecna konstrukcja i formuła Polanki jest dużo lepsza, chociaż pewnie sporo pracy to wszystko wymagało. O internetowych łańcuszkach pisać nie będę, bo moje zdanie znasz.
    Serdecznie Pozdrawiam(y) z krainy Loch Ness 🙂

    • Masz rację. Tutaj może to wygląda łatwo i przyjemnie, ale za kulisami każda notka to efekt kilkudniowej, tygodniowej, a czasami nawet kilkumiesięcznej pracy. Redagowanie, czytanie, poprawianie…
      Wszystko to dla Ciebie i pozostałych odwiedzających, choć przyznaję – daje też o sobie znać żyłka perfekcjonisty 😉

      Odnośnie porządków, jakiegoś tam specjalnego „zmuszania” w moim przypadku nie ma. Nie cierpię bałaganu (wyjątkiem jest tu tzw. „nieład twórczy”, jaki mam teraz w tutejszych szkicach 😉 ), bo nic wtedy znaleźć nie mogę.

  2. Ja na inny temat. Ale w którejś z poprzednich notek pisałeś o konkursie piękności dziewczyn na wózkach. Dzisiaj jest o tym w onecie piękna relacja. Pozdrawiam:-)

  3. To jest właśnie tego rodzaju łańcuszek, który – dla mnie – nic nie mówi o człowieku, tylko o jego poglądach na swoją osobę. Będę upierał się przy tym, że mój łańcuszek mówi, jaki człowiek jest naprawdę, bez odgórnego (z mózgu) sterowania odpowiedziami.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

