Grianan of Aileach…

an Aoine, 5ú lá de mhí Iúil, 2013

Céad Míle Fáilte!

Dzisiaj mam taki trochę zakręcony dzień, a jutro mnie nie będzie. W niedzielę prawdopodobnie też, ale nie jestem do końca pewien. W nadchodzącym tygodniu będę miał Wam coś wspaniałego do opowiedzenia.

Teraz zaś, chciałbym Wam na weekend polecić cudną historię i cudne widoki. Oba związane z pewnym celtyckim fortem, wybudowanym na pograniczu trzech hrabstw i dwóch Irlandii… Podpatrzone u Pendragona 🙂

 Grianan of Aileach

Posted on 5 lipca 2013, in Éire, Polecane/Polankowe. Bookmark the permalink. 13 Komentarzy.

  1. Zdjęcia rzeczywiście przecudne, nie mogę się napatrzeć! Historia-przebiegłam tylko wzrokiem, poczytam w wolnej chwili.
    Tajemniczość bije od Ciebie Piotrusiu-co też masz do opowiedzenia? Nie mogę się doczekać 😉

    • Jak miło znowu Cię tu widzieć 🙂 Zapraszam jak najczęściej…

      Mam nadzieję, że wszystko u Was dobrze… 🙂

      A to, co mam do opowiedzenia, dowiesz się już niedługo…

  2. „Nie ma biletów”. No tak. Ale mnie to brakuje autostrady, McDonalda, aquaparku, strzelnicy i młyńskiego koła, waty na patyku, kiełbasek na gorąco, lodów, piwa. Bardzo mało gospodarni są Irlandczycy 😛

  3. Bardzo dobrze! Odpoczywaj, w końcu są wakacje. 🙂

  4. Bajkowe zdjęcia, aż mi ciary przeszły 🙂
    Odpocznij tam i czekam na to coś wspaniałego 😉

  5. Rivulet i Mantis:

    Dziękuję 🙂 Staram się korzystać z każdej okazji 😉

  6. Dziękuję Celcie za polecenie tych pięknych miejsc w Irlandii. Są faktycznie niesamowite. A to, ze tak mało tam ludzi -bardzo mi się podoba.
    Życzę udanego odpoczynku – wykorzystuj każdy dzień jeśli możesz.
    Czekam na to niesamowite opowiadanie.
    Serdeczności 🙂

    • Na tym między innymi urok takich miejsc polega, że ono mało znane, albo ciężko tam dotrzeć, to i ludzi niewiele 🙂

      Staram się dni wykorzystywać, jak mogę, choć nie zawsze się udaję.

  7. Miałżem derenióweczki przeszłorocznej pokosztować, aliści odstawię i poczekam na te wspaniałości, iżby na ten czas była pod ręką, jako co oblewać będzie…:)
    Kłaniam nisko:)

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

