And The Winner Is… :D

 an Chéadaoin, an 22ú lá de Bhealtaine, 2013

Jakieś dwie godziny temu poczułem się nieomal jak na czerwonym dywanie podczas Oscarów. Okazało się bowiem, że Wasz Celt zdobył nagrodę! 😀 Bodaj pierwszy raz od czasów szkolnych…

* * *

Począwszy od stycznia tego roku, Pendragon co miesiąc zamieszcza na swoim blogu fotozagadki związane z różnymi atrakcjami w Dublinie. Należy odgadnąć co się na zdjęciu w danym miesiącu znajduje. Za prawidłową odpowiedź Autor bloga przewidział pakiet irlandzkich nagród – płyty, ksiązki, filmy, zakładki czy inne tego typu drobiazgi.

Od początku wytrwale czekam, aż Piotrek umieści zagadkę i po dwóch dniach włączy komentarze, aby Czytelnicy mogli odpowiedzieć. W międzyczasie męczę Wujka Gugla szukając możliwych tropów. Czasami się udaje, czasami nie.

Miesiąc czy dwa miesiące temu byłem już o włos – znalazłem odpowiedź, była prawidłowa, acz za późno ją zamieściłem. Przeszkodziło mi tłumaczenie.

* * *

Tym razem znowu się „zaczaiłem”, pojawiło się zdjęcie i zacząłem szperać. Trafiłem na jeden jedyny trop, który okazał się właściwy! 😀

Zdobyłem: celtycki kalendarz, taki jak ten, który dostałem od Piotrka w lutym; oryginalną czekoladę z Titanica; celtycką zakładkę do książki, płytę Clannadu i egzemplarz gazety „The Irish Times” 😀 

* * *

Słowo daję, jestem przeszczęśliwy… Już nie mogę się doczekać na przesyłkę. 

Posted on 22 Maj 2013, in Eire, Życie Celta.... Bookmark the permalink. 16 komentarzy.

  1. Ale fajnie 😀 Super nagrody!

  2. szczur z loch ness

    Łoooo … !!!!!!!

  3. BARDZO serdecznie gratuluję !!!!

  4. Gratuluję Ci Piotruś, nikogo tak jak Ciebie nie ucieszą TAKIE nagrody : o )

  5. A ja biedny daję zagadki, i nie daję za ich rozwiązanie żadnych nagród. Należałoby mnie za to rozstrzelać.

  6. Zapraszam Cię do zabawy, szczegóły u mnie 🙂

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

