Wielkanoc z wyróżnieniem :)

an Chéadaoin, an 27ú lá de Mhárta 2013

Klikając w tutejszą zakładkę z nagrodami, zobaczycie Kochani kolejne wyróżnienie, jakie Moja Polanka otrzymała…

Nagrodę The Versatile Blogger (Wszechstronny Blogger) dostałem ekskluzywnie od Grzesia vel Gżegżółki, syna mojej Czytelniczki Misi…a przynajmniej tak mi się wydaje po przeczytaniu tej notki 😉

Z całego serca dziękuję Misi i Grzesiowi za ten dowód sympatii, szósty z kolei odkąd zostawiam tutaj swój ślad. Każda tego typu drobnostka jest dla mnie ważna, dowodzi bowiem, że trafia do Was to, o czym piszę. Że porusza Was to, co myślę i czuję. Od samego początku staram się, aby te moje wirtualne 4 ściany były Miejscem innym niż wszystkie; żeby było to miejsce ciekawe i takie, gdzie ciągle chce się wracać. Moje celtyckie serce rośnie, bo widzę, że chyba mi się ta trudna sztuka udaję… Misiu, Grzesiu – dziękuję raz jeszcze i mocno, mocno ściskam.

* * *

Mamy Wielki Tydzień. Jutro rozpoczyna się Triduum Paschalne: Wielki Czwartek, Wielki Piątek (Dzień Męki Pańskiej) i Wielka Sobota. Potem nocne Czuwanie przy Jego grobie…i wreszcie Niedziela Wielkanocna, Dzień Zmartwychwstania…

Krzątanina w domu coraz większa. Kartki wysyłam od przedwczoraj. Większość już wysłałem, a część z Was dopiero kartkę dostanie. Jak co roku czekam na malowanie pisanek, chociaż święcenie stoi w tym roku pod dużym znakiem zapytania, ze względu na pogodę…

Teraz zaś Wszystkim Czytelnikom bez wyjątku, tym przychodzącym do Jaskini i tym jedynie patrzącym zza krzaków…chciałbym z tego Miejsca złożyć najserdeczniejsze życzenia ZDROWYCH, SPOKOJNYCH, WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKIEJ NOCY, PEŁNEJ MIŁOŚCI I RODZINNEGO CIEPŁA 🙂 Życzę Wam, Moi Drodzy, smacznego Święconego przy suto zastawionym stole i jak najbardziej Mokrego Dyngusa 😉 Niechaj światłość Naszego Zmartwychwstałego Pana oświetla Wam każdy dzień…a radość i nadzieja płynące z tego najwspanialszego Cudu goszczą w Waszych sercach przez cały rok… 🙂

* * *

Zobaczymy się po Świętach. W nowym, miejmy nadzieję cieplejszym i mniej pechowym, miesiącu. Będę miał Wam trochę do opowiedzenia na przestrzeni paru notek…

HAPPY EASTER!! WESOŁEGO ALLELUJA!! 😉

Posted on 27 marca 2013, in Polecane/Polankowe, Życie Celta.... Bookmark the permalink. 19 komentarzy.

  1. Piter, zasługujesz na każdą nagrodę, a nagroda od Grzegorza (prywatnie mojego idola) liczy się, jak bramka na wyjeździe ;o) Na Wielkanoc życzę Ci, żeby w sobotę było ciepło, bo wiem ile znaczy dla Ciebie każde wyjście z domu. Pamiętaj, że jesteś The Best i te tam dalsze fragmenty cytatu : o ), a Zmartwychwstały niech Ci błogosławi. Buziaki od całej trójki.

  2. Piotrusiu, życzę Ci pięknych, wiosennych Świąt Wielkanocnych.- Tobie i Twoim najbliższym.:-)
    Jesli będziesz mógł to zajrzyj na mój blog w Piątek.

  3. Dziękuję za karteczkę i pamięć! Też Ci coś wysłałam 😉
    A na nagrody zasługujesz, więc kolejne wyróżnienia mnie nie dziwią 🙂
    Trzymaj się ciepło, dobrych Świąŧ!

  4. Nagroda jak najbardziej zasłużona! Jestem pełna podziwu ile czasu, wiedzy, pasji wkąłdasz w każdaq notkę! Tyle nowego się dowiedziałam:)) I czekam na jeszcze!Pozdrawiam;)

  5. szczur z loch ness

    Serdecznie gratuluję zasłużonego wyróżnienia 🙂 Masz rację, pogoda bardziej Noworoczna niż Wielkanocna mocno dezorganizuje wiele spraw. No i nastrój nie ten :-((((
    Pozdrowienia i Życzenia mkną z krainy Loch Ness
    🙂

    • Dziękuję bardzo…a to czy zasłużone, jak zwykle zostawiam do oceny Tobie i innym Moim Gościom 😉

      A co do Zimy…jeszcze trochę i z desperacji chyba pójdę za radą co niektórych: pomóżmy Wiośnie – jedzmy śnieg!

  6. Wesołego Alleluja! 🙂

  7. Z Kamiennej Wioski płyną serdeczności w Twoim kierunku. Trzymaj się ciepło, wszystkiego najlepszego.

  8. Celcie, wszystkiego dobrego. Nie trać uśmiechu, pogody ducha i niech Ci twórczo spędza się czas. 🙂

  9. Świąt życzę, Kawalerze, Pogodnych choć na sercu i w duszy, skoro za oknem takiemi być nie mogą… Przy tem Radosnych i Zdrowych, a i po Świętach pomyślności:)
    Kłaniam nisko:)

    • Dziękuję Waszej Miłości gorąco za życzenia tutejsze, jako i te na pocztylionie 🙂 Rzecz jasna odwzajemniam się tym samym…

      Wesołego, spokojnego i cudownego Alleluja, dla Ciebie, Pani Twego Serca, Wachmistrzowica tudzież Wachmistrzówny 🙂

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

