Dzień Kobiet z dopiskiem :)

an Aoine, an 8ú lá de Mhárta 2013

Z okazji dzisiejszego wyjątkowego Święta, pragnę złożyć wszystkim przedstawicielkom płci pięknej odwiedzającym Polankę jak najserdeczniejsze życzenia zdrowia, szczęścia, pomyślności, uśmiechu na co dzień…spełnienia marzeń i rzecz jasna: dużo, dużo Miłości 🙂 Tej prawdziwej, szczerej i trwałej…

Bez Was, Drogie Panie, świat byłby o wiele bardziej nudny i szary. O wiele uboższy…  Dziękuję Wam – w imieniu własnym oraz myślę, że większości męskiego rodu – za Waszą obecność, za wrażliwość, miłość, czułość i wyrozumiałość. Za wsparcie, jakie nam okazujecie i za Waszą niesamowitą siłę… 🙂 :* :*

* * *

Co się tyczy dopisku… Kilka osób zastanawia się, dlaczego mnie tak mało tutaj ostatnimi czasy. Otóż złożyło się na to kilka czynników. Po pierwsze grypa, która trzymała mnie od połowy lutego a którą teraz już prawie całkiem pokonałem. Zwiększona ilość tłumaczeń w tygodniu tudzież sporo przepisywania, kserowania i drukowania dla rodzinki… 

Poza tym o czym można pisać, kiedy nic się ciekawego nie dzieję? Aktualnie czekam na dwie przesyłki… W przypadku jednej wiem, co to będzie. W przypadku drugiej wiem tylko od kogo. Zawartość pozostaje póki co wielką niewiadomą… I czekam na to, aby móc się nimi z Wami podzielić 🙂

Chociaż tutaj mnie nie było ostatnio, nie oznacza to, że byłem tak całkowicie nieobecny. Od kilku dni pracuję za kulisami nad pewnym cyklem, na który kilka osób tutaj od dłuższego czasu czeka. Mam nadzieję, że zdołam sprostać tym oczekiwaniom. 

* * *

Na obecną chwilę to byłoby wszystko. Pozdrawiam serdecznie 🙂

Posted on 8 marca 2013, in Polecane/Polankowe, Smaointe, Życie Celta.... Bookmark the permalink. 22 komentarze.

  1. Piter, wiedziałam, że na Ciebie mogę liczyć ;o))) Dzięki

  2. Dziękuję Ci serdecznie Piotrusiu 🙂 🙂 🙂

  3. Dzięki za pamięć i piękną kartkę 🙂 Od razu się człowiekowi lepiej robi, kiedy wokół tacy mężczyźni 🙂 Ściskam :*

  4. Dziękuję bardzo 🙂

  5. Dziękuję serdecznie;)))I I bądź zdrów:)

  6. Po pierwsze zdrowia życzę. Po drugie to dobrze, że jesteś taki zajęty. Dziękuję i pozdrawiam! 🙂

  7. Podoba mi się nazwa bieżącego miesiąca „Mhárta”, brzmi po kobiecemu. Ale tak nawiasem mówiąc, nazwa marzec pochodzi z rzymskiego słowa „Martius”, a więc tak to wygląda, że Celtowie ściągnęli to słowo z łaciny.

  8. Skoroś Waść rozlicznemi sprawami zajęty, wejrzyj na to, że to szczęście, bo gdybyś miał nie mieć nic do roboty, to by dopiero był dopust Boży…:)
    Kłaniam nisko:)

    • Odpowiem Waszmości w podobnem duchu, co na komentarz Mantis – nie wiem, czy owy nadmiar zajęć aż taki dobry…

      Wolałbym bowiem być zajętym w nieco inny sposób, na przykład w towarzystwie przyjaciół, czy na jakimś wyjeździe…

      Tego z dawna mi brakuje…

      Kłaniam niziutko!!

  9. szczur z loch ness

    W pełni podzielam poglądy na temat kobiet, chociaż przypuszczam, że Panie zamiast okazjonalnego święta wolałyby zaznawać więcej szacunku i milszych chwil na co dzień. Nie zapominajmy również, że dżuma, cholera i grypa są rodzaju żeńskiego :-)))))))

    • Jestem Szczurku tego samego zdania i tę czułość oraz szacunek okazuję im codziennie 🙂

      Przekaż proszę życzenia dla Żony z tej okazji ode mnie… 🙂

  10. Ależ ci Celtowie dużo wojen prowadzą. Znowu ich nie ma na Polance. Kobiety odłogiem leżą 😉 Przyjdą Rzymianie i zrobią porządek (tzn. dużo dzieci 😉 )

    • Jak Ty mnie potrafisz zagrzać do pisania Torlinie 😀

      Nawrót grypy, 4 tłumaczenia w tygodniu i Wielkanoc na karku… Skrobnę coś jak znajdę chwilę. Póki co, kiedy zdrowie pozwala, piszę za kulisami…

  11. Piszesz za kulisami, a kulisi Cię niosą w lektyce. No tak to można pisać!!! 😉

    • U mnie lektyki nie ma…należę do tych Celtów jeszcze sprzed rzymskich podbojów 😉

      I marzę, żeby mieć trochę spokoju na porządne napisanie notki od A do Z i przeczytanie blogów… Zmęczony jestem.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

