Oiche Chiuin…

an Luan, 24ú lá de mhí na Nollag 2012

Potraktujcie to, Kochani, jako dopełnienie poprzedniej notki.

Od kilku już lat, żadne moje Boże Narodzenie nie może obyć się bez pewnej piosenki…

WŁAŚNIE TEJ.

Moja od lat Ukochana Kolęda, śpiewana przez Moją Ukochaną Wokalistkę, w języku, który mnie absolutnie fascynuje – po irlandzku

*

Do zobaczenia po Świętach.

Posted on 24 grudnia 2012, in Éire, Religia. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. znam i lubię ten utwór.

    życzę Ci zdrowia i pomyślności!

    pozdrawiam

  2. Kolędowanie to piękna tradycja.
    Zdrowych i wesołych Świąt Celcie! 🙂

  3. Wszystkiego, wszystkiego Celcie. Oby Celtowie tak Cię pokochali, jak Ty ich.

    • Torlinie, jaką mi radość sprawiasz tymi słowami 😀 Bardzo, bardzo Ci dziękuję…

      A dla Ciebie i Twojej Rodziny zdrowia, szczęścia, pomyślności, ciepła i miłości 🙂

  4. Kolęda piękna…
    A Tobie życzę pięknych Świąt Bozego Narodzenia Piotrusiu…:-)

  5. szczur z loch ness

    Świątecznie i Noworocznie wiele zdrowią i słodyczy szczurek z Loch Ness życzy 🙂

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

