Niespodzianka sprzed lat kilku… :)

Być może pamiętacie, jak w niektórych starszych postach opowiadałem o moim przyjacielu z USA – księdzu Tomie. O tym jak czasami przed Świętami pytał się mnie, co chciałbym dostać.

Otóż kilka lat temu (nie pamiętam dokładnie ile już) zadał mi w grudniu to samo pytanie. Po niejakim wahaniu napisałem mu w końcu listę z kilkoma książkami z Sagi Dragonlance, które bardzo chciałem mieć. Parę dni po Bożym Narodzeniu, ksiądz napisał mi, że Św. Mikołaj miał problem z saniami – paczka zaginęła w transporcie. Cóż, zdarza się.

W ciągu następnych kilku lat zdążyłem już o zaginionym prezencie zapomnieć, aż do przedwczoraj…

Budzę się bowiem rano i jeszcze przed śniadaniem listonosz przynosi wielką paczkę zaadresowaną do mnie. Zdębiałem kiedy zobaczyłem adres. Była od księdza Toma!

Szybko dobrałem się do zawartości i co się okazało? W środku było 6 tytułów z Sagi Smoczej Lancy, o które prosiłem przed kilkoma laty! A właściwie 5, bo jedną z przysłanych przez niego książek zdążyłem już przed rokiem nabyć tu w Empiku. Ksiądz jak to ksiądz, dołożył też coś, o co nie prosiłem… DVD z „Nieśmiertelnym IV” (którego zdążyłem w międzyczasie zdobyć), oraz najlepsze odcinki z 6 sezonów serialowego „Nieśmiertelnego” wraz z materiałami dodatkowymi! Niesamowite! 😀

Poświadczenie nadania paczki sugeruje, iż została wysłana przed miesiącem. Wtedy, kiedy księżulo przeprowadzał się na nową parafię! Nadal jestem pozytywnie zaszokowany. Ani ja ani Rodzice nie potrafimy sobie tego wytłumaczyć inaczej jak: w trakcie przeprowadzki ksiądz odnalazł listę z moimi niegdysiejszymi życzeniami i postanowił zrobić mi przyjemność. I to JAKĄ…

Czeka mnie teraz sporo czytania i oglądania… Jak ja lubię takie dni jak przedwczoraj! 😉 Wszystkim takich życzę!

Posted on 20 sierpnia 2012, in Życie Celta.... Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. Osobliwe są zrządzenia losu…Ode mnie ksiądz pożyczył paręnaście lat temu na miesiąc komplet turystycznych map Polski, a po tygodniu został przeniesiony do innej parafii i… „- Mądry zwyczaj – nie pożyczaj”, jeszcze mądrzejszy – pożyczonego nie oddawać…Może chciał mnie w ten sposób uchronić od pogańskiego uwielbiania Natury? Nieodgadnione są wyroki…i te de… POZDRAWIAM

  2. Ale fajna niespodzianka;))

  3. Lepiej spędzić czas rozwijając swoje pasje i na doskonaleniu swoich umiejętności, niż prowadzić bezsesowne rozmowy na blogach. Powodzenia!

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

