Jeszcze o nowościach…

Ledwo człowiek napisze, co u niego nowego, już mu kolejne nowości na głowę lecą 🙂

Opublikowawszy notkę o nowościach z 3 sierpnia, wszedłem na bloga do Misi i co się okazuję? Mam kolejną nagrodę! Chciałbym przeogromnie Misi podziękować za Nagrodę Wszechstronny BlogNie wiem, czy mój blog aż taki wszechstronny (ocenę jak zawsze zostawiam innym), ale przyjemnie być docenionym. Nagroda wylądowała razem z poprzednimi wyróżnieniami 😉

Następnego dnia, 4 sierpnia, wyjechaliśmy wszyscy na troszkę do Męciny… Słońce, zieleń, cisza spokój, towarzystwo, uśmiechnięte twarze, baranki, huśtawka, oraz nowa altanka i basen… Uwielbiam takie wypady! Pyszny obiad przy wspólnym stole, a na deser – szarlotka na ciepło z lodami! 🙂 Jeszcze teraz mi ślinka cieknie, jak o tym pomyślę…

Byli Wujek Rysiek z Ciocią Halinką, Agą i Anusią. Byli jak zawsze Pani Marysia, Wujek Edek i Ciocia Renia, Pawłuś, Monika, Gosia i NatalaPrzyjechali nawet Wujek Władek i Sabinka z Rzeszowa… 🙂 W jakiś czas po obiedzie pohuśtałem się trochę, po czym rozpaliliśmy grilla przed domem. Była kiełbaska, karczek i chlebuś… Niebo w gębie! 🙂 Po grillu zostaliśmy jeszcze godzinkę i trzeba się było niestety zbierać do domu. Z serca wszystkim dziękuję i czekam na kolejny równie cudowny dzień.

Nie ma już tylko tego psa, któremu ongiś nadawaliśmy z Maluchami imię, a o którym wspominałem tutaj – Bruna. Zrobił się bowiem nieco za duży i nazbyt energiczny…a jako że Wujek Edek i Ciocia Renia jednego psa już mają: mieszańca Koksika, to Brunia postanowili oddać. Trochę szkoda…

Wczoraj, po drodze ze sklepu mimo rzęsistego deszczu, odwiedziła nas Ciocia Magda. Spędziliśmy razem całkiem przyjemną godzinę…
Teraz kilka słów o nowościach Polankowych. Jakiś czas temu, w tutejszym panelu administracyjnym pojawiła się informacja o tym, ile miejsca WordPress daje każdemu blogerowi na obrazki, oraz jaki procent tego miejsca jest aktualnie wykorzystywany. Zauważyłem, że od tamtej chwili, nie mogę u siebie w oknie postów napisać polskiej litery ą… Wszystkie inne polskie litery wchodzą bez problemu, ale kiedy chcę napisać jakieś słowo z ą, zaznacza mi i kasuje cały tekst. Z tego, co wiem Torlin nie ma tego problemu. Ja sam zaś, nie mogąc go obejść, zacząłem pisać „sposobem”. Jak na razie działa.

 

Kilka słów o nowościach Polankowych. Nie wiem czemu, ale odkąd się przeniosłem, Eremi przestała do mnie przychodzić, mimo iż zostawiłem Jej nowych adres, tak jak Wam wszystkim. Nie potrafię też powiedzieć dlaczego Wiosenna Ewa skasowała bloga. Tak czasem bywa…

Żeby jednak była równowaga, muszę teraz powitać u siebie kilku nowych gości.]

Zaglądając w tutejsze statystyki, już kilka dni temu zauważyłem, że ktoś mnie podgląda – nowa Czytelniczka. Wszedłem do Niej, rzuciłem okiem. Okazało się, że ma mnie już w linkach, wobec czego wypada się odwdzięczyć. Witaj serdecznie Ludka 🙂 Czuj się jak w domu.

Niemniej serdecznie chciałbym powitać Stokrotkę-globtroterkę. Zostawiła komentarz pod moim najnowszym wierszem. Kojarzę Ją z innych blogów, sam zaś niedawno odwiedziłem Ją i troszkę poczytałem.
Kłaniam się też nisko Silva Rerum. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.

Na koniec chciałbym wszystkim (a zwłaszcza osobom „za pan brat” z angielskim) polecić blog pewnej Amerykanki, Sheili Pierson. To wrażliwa kobieta o sporym talencie pisarskim. Publikuje swoje myśli i uczucia, swoje przeżycia wierszem lub prozą. Polecam Wam Jej blog, tak jak mnie został on przez WordPressa polecony.

*

Na koniec wyznam, że pracuję jeszcze nad jedną drobnostką tu na Polankę, ale może to troszkę zająć, jako że potrzebuję pomocy. O wynikach powiadomię w osobnej notce.

Proszę Was jeszcze o trzymanie kciuków za 8 września. Jeśli, JEŚLI się uda, pewne marzenie Celta może się niespodziewanie spełnić. Nic jednak jeszcze nie wiadomo…

Posted on 13 sierpnia 2012, in Polecane/Polankowe, Życie Celta. Bookmark the permalink. 15 Komentarzy.

  1. Wydaje się, że 8 września 2012r. w sobotę przewidziano Dzień Dobrych Wiadomości. 🙂

  2. szczur z loch ness

    Jak czytam, każde z blogowisk ma jakieś wady, czego sam również doświadczam. Mówi się trudno. Przypuszczam Celcie, że problem z literką: ą związany jest z kodowanie polskich znaków i jak sądzę nie dotyczy blogowego serwera, ani też łącza. Niestety nie napisałeś na czym polega Twój sposób na ominięcie tego błędu, bo to by trochę wyjasniło. Spróbuj wklepać coś z innego kompa i zobacz co się będzie działo.
    Pozdrawiam z Loch Ness 🙂

  3. Masz problemy z „ą”. Podejrzewam, że to ogólny problem z windowsem i jego ewidentnymi brakami. Nie sposób w jakimkolwiek tytule pliku wstawić pytajnika [wykrzykniki wchodzą!], nie sposób bezpiecznie korzystać na przykład z pisowni czeskiej – wchodzą wszystkie „czeskie znaki” ale nie „š” [ „s” ze znakiem diakrytycznym]. „Fochy” z polskimi znakami bywają nieprzewidywalne. POZDRAWIAM.

    • Co do wykrzykników, nie byłbym już taki pewien… Próbowałem kiedyś, to wyskoczył komunikat, że wykrzykników i paru innych znaków w tytule pliku być nie może.

      Pozdrawiam.

  4. Witam Cię serdecznie i dziękuję za miłe przyjęcie. Ale z tą globtroterką to mocno przesadziłeś….. :-)))
    Przesyłam Ci linka do tekstu z mojego bloga. który trochę wyjaśnia istotę moich podróży.
    http://prawiewszystkiemojepodroze.blog.onet.pl/Wyjasnienie,2,ID440266070,n
    Pozdrawiam, zapewniając, że będę do Ciebie często zaglądać. No i zapraszam do siebie na stałe.

  5. Hej hej Celcie, pozdrawiam hobbicko, dobrze Cię czytać 🙂 Już niedługo znowu wracam na neta więc będę wpadać częściej i nadrobię zaległości 😉 No i trzymam kciuki, ciekawe co to za marzenie? 🙂

  6. Pozdrawiam i zajrzę po powrocie z Tyrolu. Nareszcie urlop.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

