Tag, You’re It!

Myślałem, aby nową notkę napisać gdzieś w poniedziałek bądź wtorek. Ale wchodzę tutaj dzisiaj, PACZĘ sobie po znajomych 😉 i się okazało, że WYTYPOWANY zostałem!

Do zabawy „11 Questions Tag”, czyli takiego blogowego berka… Nie pozostaję nic innego, jak wyzwanie Misi podjąć. Notka, co ją miałem zamiar napisać, poczeka troszkę.

Na początek, zasady (skopiowane od Tej, co mnie wytypowała: Miśki 😉 ):

1. Każda oznaczona osoba odpowiada na 11 pytań  przyznanych przez „Tagger” na swoim blogu.
2. Następnie wybiera się 11 nowych osób do Tagu i łączy w swoim poście.
3. Należy utworzyć 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w Tagu i napisać je w tym  Tagowym poście.
4. Należy wymienić w swoim poście osoby, które otagowałaś/eś.
5. Postarać się trzeba by nie oznaczać osób, które już są oznakowane.
Pytania i moje odpowiedzi: 
1.Rower czy samochód? Z powodu sentymentu – rower. Z powodu codzienności – samochód.
2. Czekolada czy ogórki? Czekolada. Chociaż kiszone też lubię.
3.Rozmowa czy milczenie? Zdecydowanie rozmowa. Choćby i najtrudniejsza.
4.Mecze czy ..? Z jednej strony zależy, co to jest to „czy” 😉 Z drugiej, kibic ze mnie mocno niedzielny.
5.Wiosna czy jesień? Każda pora roku ma w sobie coś magicznego.
6.Wybaczenie czy zemsta? Trudno powiedzieć. Zależy od sytuacji.
7.Zakupy czy spacer? Spacer. Chociaż zakupy też lubię.
8.Ranny ptaszek czy nocny marek? Chyba nocny marek…
9.kino czy książka? KSIĄŻKA 🙂
10.Telefon czy list? Jak w pytaniu pierwszym. Z powodu sentymentu – list. Z powodu codziennej praktyczności – telefon.
11.Pająk czy żaba? Jak już, to żaba. Chociaż ja najwolę psa albo niedźwiedzia 😉
Dobra. To teraz parę słów na temat, zwłaszcza dla „nowalijki” Misi. Osobiście uważam, że takie zabawy są fajne, zawsze się można czegoś nowego dowiedzieć. Sam już 2 czy 3 razy byłem częścią tego rodzaju łańcuszków. I za każdym razem miałem kłopot kogo typować dalej. W końcu okazało się, że moi znajomi albo już brali w czymś takim udział, albo nie chcą być typowani. Raz niechcący sprawiłem taką niezręczność Mości Wachmistrzowi.
Z powodów wyżej podanych wyłamuję się teraz z tego „berka”, jako wyłamałem się kiedyś z typowania Rivulet. Niemniej jednak jest mi bardzo miło, Misiu, że trafiło w Twojej zabawie i na mnie. Że chcesz mnie bliżej poznać.
Zachęcam Ciebie i każdego nowego Czytelnika, który tutaj zabłądzi, do przekopania się przez moje starsze notki 😉 (jeszcze kilka zostało do skopiowania). Wtedy dowiesz się o mnie więcej, niż sama chciałabyś wiedzieć 😀
Posted on 16 czerwca 2012, in Polecane/Polankowe, Życie Celta. Bookmark the permalink. 3 Komentarze.

  1. Hehe ja bym ciekawsze pytania zadała. Pozdrawiam, pozdrawiam, pozdrawiam. :))))

  2. Bóg zapłać Waszmośći za tą pamięć dobrą:)
    Kłaniam nisko:)

  3. Pozdrowienia z Radia Tacy Sami

    dj Tore_Flo

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

