Myśli Celtowe…

Czy zdarzyło Wam się kiedykolwiek mieć myśli całkowicie luźne, niezwiązane z tym, czym się akurat zajmowaliście bądź tym, co się akurat działo wokół? Nie chodzi mi o błądzenie w obłokach. 

Po prostu – czy ni z tego ni z owego nagle zaczęliście myśleć o czymś zupełnie innym, bo coś się przypomniało? 


Ja tak czasami mam. Nachodzą mnie różne myśli całkowicie niezwiązane z aktualną moją sytuacją, bądź tematem tutaj opisywanym. I zazwyczaj nie ma gdzie tych oderwanych, ulotnych myśli wcisnąć, bo nie pasują do żadnej notki…  

Jeden z cyklów Wachmistrza nosi nazwę: „Z myśli Wachmistrzowych”. Są tam właśnie takie jego krótkie, ulotne myśli o czymś, co go poruszyło czy zaciekawiło.


Sądzę, iż taki właśnie mały kącik będzie tutaj odpowiedni dla tego rodzaju moich refleksji, którymi chciałbym się z Wami podzielić. 

Zaczynam zatem nowy cykl na Polance – „Myśli Celtowe”


Pierwsza myśl w tym cyklu pojawiła się jakiś czas temu po obejrzeniu „Jednego z dziesięciu”, po czym przypomniała mi o Niej znowu Margocia cmok


„Twórca radzieckiej BOMBY WODOROWEJ, Andriej Sacharow, dostał POKOJOWEGO Nobla… Świat jest jednak porąbany…”

Posted on 23 marca 2011, in Oghaim, Polecane/Polankowe, Smaointe. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

