Co nowego u Celta Waszego?

Hmm… Trochę rzeczy się nazbierało. Nowy jest na ten przykład Rok… Dawno już tak nie pragnąłem, aby Nowy Rok rzeczywiście był lepszy od poprzedniego. Nie tyle w słowach, ale przede w czynach. Czego i Wam życzę z całego serca, Kochani… 

Swoje nadzieje i postanowienia na 2011 zostawię dla siebie. Miniony już rok nazwałem Rokiem Nadziei, bo i wielkie z nim wiązałem nadzieje. Teraz mogę rzec, że niewiele z owych nadziei się spełniło. Tak to zazwyczaj bywa… A kiedy już zaczęły się spełniać, to dopiero w ostatnich miesiącach. Dlatego na ten Roczek nic nie powiem. Wszystko zostawię dla siebie, a czy się spełni – wyjdzie w praniu…


Nowością jest kolejny Cud, podarowany nam przez Boga. Owy Cud zdarzył się był we Wigilię. Busia od dłuższego czasu była w nie najlepszym stanie, więc wspólne świętowanie stało pod dużym znakiem zapytania… 24 grudnia jednak, koło 16, Busia znalazła na tyle siły, aby przyjść do nas! hahaha Był barszczyk, filety z rybki, kapusta i pierogi. I wszystko to było RAZEM… Potem jeszcze przyszli Wujek Rysiek, Ciocia Halinka, Aga, Ania i Marta. Podzieliliśmy się opłatkiem. Te Święta szybko się zjawiły i szybko minęły; były one jednak dokładnie takie, jakie sobie wymarzyłem – najpiękniejsze od prawie dwóch lat.


Miniony Sylwek był zaś bardzo kameralny: tylko ja, Rodzice, szampanik, „Asterix i Obelix” na TVP1, oraz Roxette na Polsacie. A te wszystkie fajerwerki za oknem były naprawdę piekne… Zielone i czerwone, białe i niebieskie, srebrne i złote…


Było też kilka prezentów, już od końca listopada…

19.11. o poranku przyszła zawinięta w rulonik paczuszka… Wielki plakat ze Zbigniewem Zamachowskim, Wojciechem Malajkatem i Piotrem Polkiem, oraz osobistymi podpisami tych aktorów! haha Wyjątkowa niespodzianka… A wszystko zaczęło się od tego, iż mam koleżankę, której szwagierka pracuje w teatrze. Zgadaliśmy się w listopadzie o aktorach i autografach i Ania zasugerowała, że postara mi się coś podesłać… Oglądając teraz „Ojca Mateusza” śmieję się, że mam kolegę na planie – Piotr Polk gra tam inspektora Oresta Możejkę.

Potem, wraz z przyjazdem naszych „Podróżniczek” zjawiły się te prezenty, o których wtedy wspomniałem. Na chwilę obecną z tamtych podarków przesłuchałem obie płyty Josha oraz jedną Arkenstone’a (we wszystkich trzech przypadkach: ciary na plecach…) i przeczytałem jedną książkę z serii Dragonlance oraz jedną gwiezdnowojenną(obie w oryginale).

6 grudnia Mama wraca się wieczorem od fryzjera z pakunkiem w ręcę. Mówi, że spotkała Mikołaja na ulicy. Patrzę – a tam galaretki w czekoladzie i kolejna książka z GW: trzecia część ksiązki wspomnianej powyżej (tym razem po polsku, ją również mam już za sobą)… Coś takiego! hahaha

We Wigilię dostałem ponadto od Busiaczka ptasie mleczko i nową książkę twórców cyklu Dragonlance – Margaret Weis i Tracy’ego Hickmana, pod tytułem „Smocze kości”… Właśnie jestem w trakcie lektury. Swoje wrażenia odnośnie tych wszystkich pozycji (już przeczytanych i 3 jeszcze czekających w kolejce + jednej nieprzesłuchanej płyty) opiszę może kiedy wszystkie już przejrzę, w osobnej notce.


Na koniec jeszcze słów kilka o wczorajszej imprezie urodzinowej Radia Bez Barier, które skończyło dokładnie rok… Było dużo śmiechu, mnóstwo wspomnień o byłych i obecnych prezenterach, o kulisach powstania Radia, oraz o wszystkich osobach, które miały w Radiu jakikolwiek wkład. Przyznam, że ja również zostałem „wywołany do tablicy”… haha Ciekawie było móc znowu być na antenie. Zupełnie jak wtedy

Laureczko, Sniki, Radiku – raz jeszcze serdecznie dziękuję Wam za te wszystkie ciepłe słowa pod adresem moim i Mojej Polanki. Niesamowicie przyjemnie jest czuć się potrzebnym i docenianym. Dziękuję!


Pozdrawiam Wszystkich Celtycko, raz jeszcze mnóstwo zdrowia, szczęścia i pomyślności życząc na ten 2011 już Rok…

Posted on 2 stycznia 2011, in Oghaim, Życie Celta. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

