Notka dziękczynna.

Dzisiejsza notka siedzi w mojej głowie już od dłuższego czasu. Od dawna pragnę należycie podziękować wszystkim tym Osobom, które były przy mnie i wspierały mnie od samego początku, od połowy 2008.


Z głębi duszy i serca dziękuję Mojej Rodzinie: Moim Cudownym Rodzicom. Żaden syn nie mógłby być bardziej dumny ze swoich Rodziców, niż ja ze swoich. Byli podczas tej całej sytuacji niesamowicie silni. Dali radę, a dzięki Nim dałem radę ja…

Dziękuję Wujkowi Ryśkowi, Cioci Halince, Adze, Anusi oraz Marcie… Kuzynce MartynieCioci Magdzie oraz GrześkowiCioci Stasi, Wujkowi Frankowi, Mariuszowi, Cioci Marysi, Oli i Mateuszowi z Kamionki… haha 

Cioci Kasi, Cioci Renii, Cioci Ani, Wujkowi Zbyszkowi, Adze i Mateuszowi z Marcinkowic haha  

Pani Marysi, Cioci Renii, Wujkowi Edkowi oraz „Maluchom” – Pawłusiowi, Monice, Gosi i Natali – z Męciny haha  

Cioci Marioli, Wujkowi Krzyśkowi oraz Kasi i OliCioci Gosi, Wujkowi Wieśkowi i Karolince z Barcic hahaha   Kindze, Karolinie, Cioci Basi  i Wujkowi Markowi z Biczyc hahaha  Cioci Basi K cmok … 

Moim Ukochanym (nie biologicznym, ale duchowym i sercowym; to niekiedy jest głębsze i ważniejsze od więzi biologicznych) Siostrzyczkom: Margoci cmok Paulince cmok i Słoneczku cmok … Gdyby nie Wasza obecność, Wasze dobre słowa, a czasami i kopniak w zadek… Nie macie Dziewczyny Drogie pojęcia, jak ważną rolę odegrałyście w tym wszystkim. Jestem przeszczęśliwy, że mam w życiu Kogoś Takiego jak Wy….


Powiedzenie: „Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie” w takich ciężkich czasach sprawdza się ze szczególną mocą. I to właśnie Przyjaciołom (koniecznie z dużej litery) chcę tę część notki zadedykować. Z podziękowaniami, których nie wyrażą najpiękniejsze nawet słowa…

Basi i Pawłowi, ich dzieciom: Sylwii, Michałowi, Oli i Natalce… Wy już dobrze wiecie za co. 

Pani Grażynce, Księdzu Grzegorzowi, Panu Mieciowi, Madzi i Ani z Limanowej hahaha – za ich stałą obecność, gorące modlitwy, ciepło i zainteresowanie…

Anusi K – za Jej wielki uśmiech i podnoszące na duchu cytaty. Moim Kochanym Przyjaciółkom ze szkolnych lat – Dorotce cmok  Justynce cmok Kasi L. cmok Żabce cmok … 

Karolince P. cmok oraz Karolince J. cmok  

Gracjanie oraz Jej Mamie, Pani Elihaha 

Moniczce Malince – za Jej ogromną wrażliwość, stałe zainteresowanie, ciepło i wielkie serce… cmok

Naczelnemu informatykowi Sławkowi i Jego Mamie, Pani Marysi… hahaha  

Kamili z Lubuskiego: nasze częste rozmowy, Twoje wiersze i tłumaczenia piosenek, zawsze były dla mnie odskocznią choć na kilka chwil od zmartwień…cmok 

Równie „terapeutycznie” działały na mnie wieczorki spędzone w towarzystwie Vivian cmok … Wiesz Viv, jak jesteś ważna dla mnie.

Go raibh maith agat („Dziękuję Ci”)Elainecmok Byłaś przy mnie od samego początku. Pamiętasz jak siedziałaś wtedy przy mnie? Do 02:00 w nocy? Do końca życia nie zapomnę Ci tego… 

Serdecznie dziękuję także innym moim netowym przyjaciołkom, których obecność była dla mnie ogromnych wsparciem: Delicji cmok Duszce cmok  Kalimce cmok Arience cmok  Arvenie cmok… Kochanej Natalusi cmok… Pochodzącym z moich okolic Gwiazdce cmok oraz Sabince cmok … Oli O Lodowych Oczach cmok  oczko 

Dziękuję również ekipie Radia Bez Barier, w szczególności zaś Laurce, Batonikowi, Ineczce oraz Radikowi, którzy cały czas, stale są przy mnie. Kibicują i wspierają…


Notka niniejsza nie byłaby kompletna, gdybym nie wspomniał o kilku bliskich memu sercu Przyjaciołach z Polanki…

Dziękuję Myshce za słowa: „U R The Best”.

Kronice za Jej ciepło, ciągłą obecność i te nasze długie rozmowy… 

Rivulet oraz Alnilam za nieustanne słowa otuchy i nadziei.Szczurkowi za cudowną Magię Chaosu: Chciej, a stanie się”

Consilce za obecność, mądre słowa i szczery uśmiech… 

Moim braciom w blogowo-staropolskim świecie: Sarmacie iPanu Bratu. Szczerzę wyznać muszę, iż bez obecności Waszmościów tudzież pomocnych dłoni Waszych, dawno już załamałbym się pod tymi ciężarami, jakie drzewiej przyszło mi nieść…


* DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM!!! *

Posted on 4 grudnia 2010, in Oghaim, Życie Celta. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

