Słoneczko i inne radości… :o)

Dzień wczorajszy był mniej więcej taki jak dzisiejszy – zimno, ponuro, szaro. Piszę „mniej więcej”, gdyż między wczoraj a dzisiaj jest jedna zasadnicza różnica. Wczoraj o 15 zstąpiło w moje skromne progi Cudowne Słoneczko, moja Ukochana Siostrzyczka, z którą nie widziałem się już zdecydowanie zbyt długo… cmok  cmok  


Jaka to radość móc znowu zobaczyć Jej uśmiech i oczka… Posiedzieć i pogadać. Kiedy tylko przytuliliśmy się, zaraz ogarnęły mnie Jej wspaniałe, słoneczne promienie. Radośniej w sercu, lżej na duszy. Przyjemniej w ogóle…haha

Tym przyjemniej, Moi Drodzy, że Ona nie przyszła sama. Przyprowadziła ze sobą kolegę ze szkoły, Łukasza, którego za pośrednictwem Polanki chciałbym teraz pozdrowić. Sądząc po pierwszym wrażeniu, to fajny i energiczny chłopak. Miło było Cię poznać. Mam nadzieję, że jeszcze sobie pogadamy. Pamiętaj proszę o „zadaniu bojowym”, liczę na Ciebie… haha  Zawsze ciekawie jest poznać nowe osoby.

2 godziny minęły nazbyt szybko, jak to zwykle w takich wypadkach, i Słońce opuściło mnie. Mam jednak nadzieję, że na kolejne odwiedziny nie będę musiał długo czekać…


Kiedy Moi Mili Goście wyszli, pomyślałem, że to pewnie koniec wrażeń. Niespodzianki jednak (jak sama nazwa wskazuje) zdarzają się najczęściej wtedy, kiedy się ich najmniej spodziewamy. Nie minęło nawet 5 minut od wyjścia Oli i Łukasza, a zjawiła się Aga, moja najstarsza kuzynka. Trzy tygodnie spędziła za Oceanem, z Mamą i Busią. Miała nam wiele do pokazania i opowiedzenia. Przywiozła też parę „darów”: trochę słodyczy, książkę oraz 2 płyty – wszystkie trzy rzeczy o tematyce celtyckiej (a jakże! hehehe).


Takie wspaniałe Dni, jak ten wczorajszy, to prawdziwa odskocznia i perełka nad perłami w mojej rzeczywistości. Trzeba się cieszyć tą radością póki trwa…  


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie… Kolejna notka być może jutro… 

Posted on 29 września 2010, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

