Z cyklu: O tym i owym…

Na początku chciałbym po raz kolejny skorzystać z okazji i życzyć Mojej Cudownej Siostrzyczce Oli WSZYSTKIEGO, CO NAJLEPSZE Z OKAZJI JEJ DZISIEJSZYCH URODZIN!!!  cmok  cmok  cmok


W piątek zapowiadał się piękny dzień – miała być długa i daleka wycieczka z Tatą i Ciocią Magdą. Tak na nią czekałem. Rankiem obudziłem się już o 07:00. I po pięciu minutach już wiedziałem, że z wycieczki nici. Ołowiane chmury zakryły słońce, lało jak z cebra i było zimno jak w psiarni… Tak przez cały dzień. 

Następnego dnia świeciło piękne słońce, Tata poszedł do pracy, a ja „opiekowałem się” Wujkiem i Ciocią Halinką… Już od śniadania oboje nadzwyczaj się krzątali. Po obiedzie powód tejże stał się nareszcie jasny. Udaliśmy się bowiem wszyscy troje do Barcic: do Wujka WieśkaCioci Gosi oraz ich córki Karoliny. Pragnę Wam Kochani z tego miejsca serdecznie podziękować za cudowną gościnę… haha

Będąc u Cioci i Wujka, pierwszy raz widzieliśmy ich nowy dom – dwupiętrowy, przestronny i wspaniale urządzony… Jest tam tyle miejsca, szerokie drzwi, w kuchni niemalże wszystko na poziomie wózka. Tym, co mnie zachwyciło w tamtym domu najbardziej, jest kominek. Prawdziwy kominek, tylko nieco mniejszy niż ten w Czorsztynie…


I tutaj przechodzimy do kolejnej rzeczy. Od dłuższego czasu wszystko kojarzy mi się z jednym Miejscem. Tym Cudownym, Niezwykłym Miejscem pośród morza zieleni. Poza czasem… Sny o tym Miejscu wracają do mnie bardzo często… Siedzę na tarasie późną nocą, zapatrzony w gwiazdy. Za dnia wędrówki na Zalew, obiady w Zajeździe „Pod Smrekami”, czy grill na tyłach domu… Widzę siebie z moim ukochanym„Władcą Pierścieni” w ręku, zaczytanego, na fotelu bujanym przed kominkiem… A kiedy Morfeusz zaczyna już kusić, zamykam oczy, zasłuchany w cykanie świerszczy. I w Ciszę, która jak wszystko w tym Miejscu, jest Wyjątkowa. Tamtejsza Cisza jest absolutna. Nie brzmi tak w żadnym innym miejscu.


Tęsknię….

Posted on 21 września 2010, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

