Imieninowo :D

Taki uśmiech jak ten w tytule notki, gości na mojej twarzy nader rzadko ostatnimi czasy… A powodem tegoż uśmiechu były moje wczorajsze imieniny – Piotra i Pawła…


Pogoda była cudowna. Tata cały dzień w domu. Tradycyjnie szaleństwo w postaci imieninowej pizzy i życzenia zbierane już od przedwczoraj. I paru gości… Między innymi Basia. Przyszła z życzeniami, tortem truskawkowym i paroma prezentami: „Avatarem” Jamesa Camerona na DVD (WRESZCIE go sobie obejrzę!), dwie eleganckie czekoladki Lindt, oraz cztery karty płatnicze o wartości 25 zł każda, do wykorzystania w „Empiku”… Absolutnie byłem zaskoczony!


Zaskoczyła mnie też ilość życzeń, jaka napłynęła… Od Rodziny i Przyjaciół, telefonicznie i na gg…


Kolejne wzruszenie wczorajszego dnia pojawiło się za sprawą Radyjka Bez Barier. Jakoś rozniosła się wieść, że mam święto i odkąd tylko włączyłem stronkę, zalała mnie masa wzruszających życzeń i dedykacji, aż do 23:30…


Po południu doznałem kolejnego pozytywnego szoku: na RBB dostali się bowiem Wujek Rysiek oraz Maluchy z Męciny i podczas audycji Ineczki przesłali mi życzenia!  hehe Jak się cieszę, że to Radio istnieje i że mogę być jego częścią…


Pod wieczór Wujek Rysiek i Ciocia Halinka zjawili się u mnie osobiście. Wyściskali, życzenia złożyli. Był mały torcik z galaretką i bezalkoholowy, truskawkowy szampanik…


Wzruszającego smska dostałem też od Mojej Kochanej Vivian… 


Ogółem – dzień tak przyjemny i radosny, jakich mało. Żałuję, że człowiek nie ma imienin i urodzin częściej niż raz do roku, naprawdę żałuję…

Serdecznie i najcieplej jak tylko potrafię, pragnę teraz Wam Wszystkim podziękować – za pamięć, życzenia, dobre słowa, obecność, prezenty. Nie macie pojęcia ile te Wasze drobne gesty dla mnie znaczą. Jak bardzo Wy wszyscy jesteście dla mnie ważni… Piszę te słowa tutaj dlatego, iż niemożnością byłoby podziękować każdemu z osobna, i jestem pewien, że ktoś niechcący zostałby pominięty. Dziękuję zatem tutaj… Dziękuję. Kocham Was Wszystkich… 

Posted on 30 czerwca 2010, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

