Newsy najnowsze.

Na początku serdeczne dzięki dla wszystkich tych, którzy trzymali kciuki w Trzech Króli, w sprawie ostatnio wspomnianej.
Dziękuję też z głębi serca trzem Fantastycznym Kobietom –Karolinie, Gosi oraz Basi. Za odwiedziny i radość. Za uśmiech i ciepło. Za ucieczkę od codziennych smutków. Za serce i zainteresowanie i wsparcie. Czas z Wami spędzony ostatnio sprawił, że do teraz jeszcze cieplutko mi na serduchu, chociaż mroźno za oknem. Dziękuję Wam Moje Drogie. Bądźcie przy mnie wciąż. Potrzebuję Was bardzo…  :* :* :*

Od napisania poprzedniej notki o moim niezwykłym, acz nieco spóźnionym prezencie pod choinkę, zdążyłem już owy prezent przesłuchać i przejrzeć jeszcze ze dwa razy. Teledyski (45 minut przyjemności) są naprawdę wspaniałe. 15-minutowy materiał dokumentalny i 2 filmiki „making-of” o 2 Jej teledyskach. Samych wideoklipów 13, z czego w oryginale widziałem może ze dwa, za całe lata, co Enyi słucham. Enya: The Very Best Of to prawdziwa uczta dla oczu i uszu. Jestem bardzo zadowolony…  🙂

A tak na co dzień? Czuję się przybity tym śniegiem i spóźnioną zimą. Brakuje mi słońca i spacerów. Zauważyłem, że mam luki w pamięci. I serce znowu boleć zaczęło. Trzeba chyba będzie coś z tym w końcu zrobić. Kilka rzeczy sobie zwyczajnie „odpuścić”. Może pójść do lekarza? Albo po prostu przeczekać? W każdym bądź razie, staram się koncentrować na pozytywach, takich jak te opisane powyżej. Chciałbym, aby było takowych jak najwięcej.

Posted on 10 stycznia 2010, in Ceilteach, Oghaim, Życie Celta. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

