Niespodziewanka ;D

Przyszła dzisiaj całkiem niedawno, Kochani Moi, paczka ze Stanów. W przeciwieństwie do tej sprzed 2 miesięcy, ta była zupełnie niespodziewana i jako taka, kryła w sobie parę bardzo przyjemnych rzeczy…

Trzy były Największe Zaskoczenia: wielki, ciepły koc z pięknym niedźwiedziem grizzly, trzypłytowy zestaw z tradycyjnymi piosenkami irlandzkimi…oraz bożonarodzeniowa płyta z 1994 roku, KENNY G: MIRACLES…  Słowo daję. Pierwszy raz zatkało mnie jak zobaczyłem koc z misiem, drugi raz – jak zobaczyłem tę płytę… Niesamowite!

Poza tym jest jeszcze cała masa słodyczy i innych słodkości, magazyny polonijne, które niegdyś czytałem, oraz śliczny kalendarz ze zwierzętami.

Czeka mnie teraz kilka cuuudnych wieczorów czytania, oglądania (w sensie: misia na kocyku) i słuchania… Tyle słońca w środku zimy!  🙂

Pozdrawia Celt Szerokouśmiechnięty  😉

Posted on 16 grudnia 2009, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

