Sabince dedykowane…

Dzień wczorajszy zaczął się tak samo, jak ten dzisiejszy: szaro i deszczowo – czyli odpowiednio do mego nastroju ostatnimi czasy. Jednak im bliżej do godziny 15, tym nastrój stawał się coraz to lepszy. Kiedy zaś nadeszła wspomniana godzina i zadzwonił domofon, radość moja nie miała granic… 

 

Przyszła do mnie bowiem pewna Śliczna i Ciepła Dziewczyna, którą ponad rok temu zapoznałem na czacie nowosądeckim. Często rozmawiamy sobie na gg, ale od dawna marzyliśmy o spotkaniu twarzą w twarz. Wczoraj to nasze wspólne marzenie się ziściło… Mamy zresztą wspólnych jeszcze parę innych rzeczy. Bliski związek z językiem angielskim, podobne przejścia sercowe i miłość do saksofonu Kenny’ego G.

Już samo Jej przyjście było ogromnym prezentem, możliwość zobaczenia Jej i pogadania twarzą w twarz. Ale jak się okazało, Ona miała w zanadrzu coś jeszcze. Ślicznie zapakowaną, świąteczną płytę Kenny’ego G. pt. „Wishes”… Naprawdę się wzruszyłem.

Uśmiech mi z twarzy nie schodził kiedy długo i przyjemnie sobie rozmawialiśmy o Jej obecnych (a moich przyszłych) studiach, o Anglii, Stanach, o życiu i marzeniach. Oj tak, zdecydowanie jestem teraz szczęśliwy…  

I coś mi mówi, że to szczęście zostanie na dłużej. Nie wiem na jak długo, ale na dłużej…

DZIĘKUJĘ, THANK YOU, DANKE SCHON, SPASIBA, GRAZIE, GRACIAS, MERCI… :* :* :*

Na świecie tyle języków i w żadnym nie znajdę słów, aby Ci w pełni i należycie za wczorajszą Radość podziękować. Ale Ty dobrze wiesz jak bardzo się cieszę…

Mam nadzieję, że niedługo po Nowym Roku znowu mnie odwiedzisz  Czekam na to już od dzisiaj… 

 

Dziękuję, że jesteś. Dziękuję, że masz czas. Że rozumiesz i że wspierasz. I proszę Cię. Proszę bądź przy mnie cały czas… //roze //roze //roze

Posted on 12 grudnia 2009, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

