A ja wolę pójść na polę ;D

Tytuł notki – niezbyt może oryginalny (przyznaję), ale wesoły, oddający mój obecny nastrój, wymyślony przeze mnie spontanicznie na okoliczność i jako skutek niespodziewanego zdarzenia dzisiejszego… 

 

Tata był w pracy, więc ja siedziałem z Wujkiem Ryśkiem. Budzę się rano, patrzę: słonko w pełni. Jeszcze nie przeczuwałem, że coś się wydarzy. Po śniadaniu Wujek powiedział, że idziemy na spacer. Bardzo się na to ucieszyłem, bo generalnie, rzeczywiście wolę pójść na pole niż siedzieć w tych czterech ścianach. Poszliśmy do Wujkowego auta, kazał mi wsiadać do środka. Wsiadając zaś pojąłem, iż to nie będzie taki sobie zwykły spacer. Zabraliśmy jeszcze Anusię sprzed kościoła i ruszyliśmy w trasę.

Tajemnica wyjaśniła się dosyć szybko – pojechaliśmy do Męciny!  🙂 Całkowite zaskoczenie i radość niesamowita. Znowu wszyscy tam byli: Pani Maria, Ciocia Halinka, Ciocia Renia, Paweł, Monika, Gosia i Natalka. Byli tam też Agusia ze swoim chłopakiem Marcinem oraz Wujek Edek. Był pyszny dwudaniowy obiad, na deser jabłecznik pieczony cały ranek przez Ciocię Halinkę, lody i rurki z kremem. Bardziej po południu był jeszcze grill na świeżym powietrzu (podczas którego nagle postała w głowie mej krótka przyśpiewka tytułowa), czas spędzony na huśtawce, kiełbaska i pieczony chlebuś, aż słońce zachodzić zaczęło…

 

Naprawdę Kochani, radość wypełnia mi teraz serduszko, a objedzony jestem tak, że zrezygnowałem z kolacji… Pragnę najserdeczniej jak potrafię uściskać i podziękować wszystkim wymienionym w tej notce osobom za ten niespodzianie cudowny dzień…  🙂 Chciałbym przeżywać takie dni jak najczęściej…

Posted on 30 sierpnia 2009, in Oghaim, Życie Celta. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

