Minione dwa dni :o)

Kochani Moi… Jestem tak wzruszony pisząc teraz tę notkę, że nie wiem od czego zacząć. Takiego szczęśliwego Dnia jak dzisiaj (a właściwie dwóch szczęśliwych Dni, bo dzisiaj i wczoraj) nie miałem już od bardzo, bardzo dawna…


Pragnę tę notkę zadedykować kilku osobom… Kuzynce Agusi z Marcinkowic, Jej Rodzicom oraz Cioci Kasi. Cioci Halince, Wujkowi Ryśkowi, Martusi i Anusi. Dwóm Wspaniałym Facetom (był czas, że nie przypuszczałem, iż powiem tak o innym przedstawicielu mojej płci) – dwóm moim studiującym Przyjaciołom…dwóm Piotrkom: Piotrkowi K. i Piotrkowi P.

 

Wczorajszy dzień przywitał mnie pięknym słoneczkiem… Od rana czekałem na odwiedziny. Wpadł do mnie Piotrek K. Przyniósł troszkę ciasteczek, a ja zapewniłem herbatkę. Koszty dzielone po połowie, a jak!  Powspominaliśmy stare czasy, pośmialiśmy się… Czas zleciał nam niesamowicie szybko (jak to zwykle przy takich spotkaniach bywa), ale Piotruś obiecał, że wpadnie jeszcze do mnie dzisiaj z Drugim Piotrusiem…

 

Nadszedł piątek i jak tylko się obudziłem, wszystko potoczyło się lawinowo. Tata miał dzisiaj dniówkę i Wujcio Rysio też, więc gospodarzyłem sobie z Ciocią Halinką. Były Martusia, Anusia, a wieczorkiem po pracy przyszedł też Wujcio. Z kolei niedługo po śniadanku przyszła Agusia z Marcinkowic. Cudownie było Ją zobaczyć i posiedzieć z Nią troszkę… Dawno nikt u mnie nie był. Agusia przyniosła pierożki z jabłkami od Cioci Kasi. Przyjemnie było posłuchać, co nowego w tym uroczym, spokojnym zakątku świata, zwanym Marcinkowicami, co u Wujka Marka, Cioci Renii i Cioci Kasi… 

Podczas naszej rozmowy przyszedł Piotrek K. z Piotrkiem P. Było dużo, dużo wspomnień i śmiechu… Wszyscy trzej znamy się od bardzo dawna i mamy ze sobą dużo wspólnego… Imiona, przeżycia, wrażliwość, podobne poczucie humoru i poglądy na co niektóre sprawy.

Piotrek K. to wysoki, przystojny facet. Sposób bycia takich jak On ludzi ja określam jako „wyluzowany”. Piotrek tryska optymizmem, pewnością siebie, jest bardzo szczery, bezpośredni. Kiedy potrzeba, mówi, co myśli, nie „owijając w bawełnę”. Ta właśnie bezpośredniość jest jedną z rzeczy, które cenię u Niego najbardziej. Taką samą cechę i przystojność posiada też Piotruś P., zwany Przybciem. Jest On posiadaczem tajemniczego spojrzenia ciemnych oczu. Sprawia wrażenie nieśmiałego, lecz tak naprawdę cechuje Go taka sama spontaniczność i wiara w siebie jak Piotrusia K. (ja ten stopień wiary w siebie wciąż powolutku w sobie buduję)…

Jako osoby o wspólnych imionach i podobnych charakterach, miewamy podobne pomysły, więc jak się zbierzemy we trójkę jest naprawdę ODLOTOWO… : o ) Dzisiaj było właśnie tak, ODLOTOWO…i już nie mogę się doczekać następnego spotkania (a według nich obu, spotkamy się jeszcze nieraz, nim w październiku rozpoczną kolejny rok akademicki); także nie mogę się już doczekać kolejnego spotkanka… 


Ciociu Halinko, Wujaszku Ryśku, Agusia, Anusia, Marteczka, Ciociu Kasiu i Piotrki Moje Kochane – DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM NAJGORĘCEJ JAK TYLKO MOGĘ… To dzięki Wam Wszystkim przeżyłem te minione dwa dni tak wspaniale… 
 Takie dni jak te dwa są dla mnie szczególnie cenne…

CIOCIA KASIA:

Masz uważać na swoją nogę!   :* 🙂


WUJCIO RYSIO I PIOTREK K.:

Wujek, uważaj na swoją rękę i nogę! 🙂 I przeczytawszy tę notkę pewnie zaraz mi powiesz, że jestem „cukrownik” i „kiciarz”, a Piotrek dorzuci jeszcze określenie, jakie używa na opisanie takich podziękowań, ale co mi tam 🙂 Robię tylko to, co mi serducho dyktuje – za dobro trzeba się odwdzięczyć. Odwdzięczam się więc notką…

Do następnego razu, Moi Kochani…

Posted on 29 sierpnia 2008, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

