Dziękuję…

Są w życiu człowieka takie chwile, takie zdarzenia, które tak zapadają w pamięć, duszę i serce, że człowiek nie jest w stanie wyrazić tego co czuje żadnymi słowami. Wczoraj przeżyłem właśnie takie wydarzenie…


Spotkałem się w restauracji „Bohema” z paroma moimi studiującymi Przyjaciółmi. Restauracja przystosowana dla niepełnosprawnych, nastrojowa jaskinia z kolorowymi lampami w niszach i świeczkami wkoło. Piękne miejsce… I piękne towarzystwo. Cudowne trzy godzinki… Niezapomniane.


Dziękuję… Jedno słowo. Takie małe, nieodpowiednie w sumie do wielkości mojego wczorajszego przeżycia. Dziękuję… Takie małe słówko, a tyle się w nim zawiera. Tyle ciepła, oddania, wdzięczności, przywiązania, pamięci. Tyle przyjaźni… To takie małe słówko. Ale Wy, Moi Kochani, wiecie doskonale, co ja wczoraj przeżyłem. Widzieliście tę radość i szczęście na mojej twarzy.


Kożuszek, Justynka, Paulinka G., Gosia, Dagmara, Biedronka, Dawid, Oba Piotrusie, Anitka, Wioluś, Dorotka, Kasia, Patrycja P.… Jeżeli kogoś pominąłem, wybaczcie proszę. Jestem taki szczęśliwy…


Pisząc teraz tę notkę, mam w oczach łzy. Mam je od wczoraj, odkąd wróciłem do domu. Łzy radości i szczęścia… Cudowne, cudowne przeżycie…


DZIĘKUJĘ, Kochani… 🙂
 Dziękuję za to, że jesteście, że pamiętacie, że Wam zależy, że możemy się spotykać… To naprawdę wiele znaczy. DZIĘKUJĘ z całego serca i duszy całej… Przyjaźń to wspaniała rzecz…

 

D Z I Ę K U J Ę…


Pamiętajcie proszę, Moi Kochani – kolejne spotkanie pod koniec wakacji!! Już się nie mogę doczekać… 😉 Mam nadzieję, że się uda…

Posted on 3 maja 2008, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

