Ajw gat da POWER! :D

Oj, Kochani Moi! Cudnie się ostatnio czuję, cuuuuudnie! 🙂 I tak sobie myślę: właśnie, dlaczego ja się tak czuję? Wedle wszelkich prawideł szarej codzienności powinny mi teraz towarzyszyć zupełnie inne uczucia. Pogoda mocno niewyraźna, zadania od groma i ciut (jak to zawsze w szkole), siedzę w domu jak kołek, a ja siedzieć w domu nie cierpię… SKĄD zatem, pytam się SKĄD u mnie taka radość do pioruna?!


Po głębszym zastanowieniu wniosek nasuwa się następujący – radość moja obecna ma ścisły związek z pewnym blondwłosym, ciemnookim Aniołem zza Oceanu…  Z Jej mailami, zdjęciami i myślami. Tak…to chyba Ona za tym stoi…


Jeszcze parę maili i ta dziewczyna się autentycznie we mnie zakocha! Perspektywa jest, nie powiem, arcyciekawa, ale ja po swoich dawnych przeżyciach sercowych stałem się bardzo ostrożny…

Opowiem Jej o tym niedługo. Opowiem i zobaczymy, co będzie dalej.


Radość moją dodatkowo potęgują rozmowy z innymi Moimi Aniołkami, między innymi ze Słoneczkiem… Nie bez znaczenia jest też fakt, że złapałem na gg Nastkę, moją serdeczną Przyjaciółkę z Bartoszyc, której od dosyć dawna nie widziałem, bo oboje mieliśmy (i mamy nadal) masę spraw na głowie. Po całusku dla Nastki i wszystkich moich Aniołków… :* :* :* :* :* :* (wiem, że Aniołków jest 13, a całusków tutaj tylko sześć, ale te całuski są zbiorowe, dla Wszystkich…). 


Słowo daję – mam w sobie TAKIEGO powera, że mógłbym góry przenosić! Takiego POWERA… 🙂  Ciągle się śmieję, tak mi lekko na duszy, że wydaję mi się, jakbym miał skrzydła i lada chwilka odlecę… Chce mi się tańczyć, śmiać, śpiewać. Coś pięknego! Mam w sobie takiego powera, Kochani, że nic mi nie straszne. Pozytywne myślenie to klucz, dzięki któremu można osiągnąć wszystko… Mówisz: „jestem debeściak” i pstryk! świat się całkiem zmienia… Wszystko jest jaśniejsze, prostsze…  

Niemałą zasługę macie w tym wszystkim Wy, Moi Kochani, Cudowni Przyjaciele, a także pewna słoneczna instrukcja, którą dostałem od Myshki z Blogu Just Like You Said…


DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM ZA TO, ŻE ZAWSZE JESTEŚCIE OBOK… 🙂  To bardzo, bardzo dla mnie ważne.


Mam nadzieję, że udało mi się Was choć troszkę moją radością, moim powerem, zarazić…


Na Naszej Klasie znalazłem ostatnio profil wszystkich mieszkańców Nowego Sącza. Jest tam już dosyć pokaźna liczba zapisanych. Był tam link do wideo z YouTube, które pokazuje najpiękniejsze zakątki Sącza (niektóre nawet dosyć blisko miejsca, gdzie mieszkam). Niesamowite…!

 

Ściskam Was Wszystkich mocno mocno mocno…i do następnej notki! 🙂

Posted on 29 lutego 2008, in Oghaim, Życie Celta. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

