Pierwsze Urodziny Bloga :D

Dzisiaj, Kochani Moi, jest bardzo ważny dla mnie dzień… Mija bowiem dzisiaj dokładnie rok, odkąd powstało to szczególne miejsce wymiany myśli i spotkań, jakim jest Moja Polana…mój Blog.

Powiem Wam szczerzę: kiedy zakładałem to miejsce rok temu kilka minut przed 13:00, nawet w najśmielszych marzeniach nie spodziewałem się, że tak się ono tak rozwinie…że będzie popularne i że ludzie będą tutaj stale przychodzić. Cieszę się z tego bardzo…

Gwoli przypomnienia – Polanka Moja powstała pod wpływem pierwszego Bloga Mojej Siostrzyczki, moich zainteresowań i zamiłowań oraz jednej pięknej płyty Clannadu… Od początku miałem jasny koncept, jak mój Blog miał wyglądać… Celtycka aura, kilka wierszy i mnóstwo wspomnień.

Im więcej notek pisałem, tym bardziej mnie ten świat wciągał. Zacząłem myśleć o swoim Blogu jak o dziecku. Starałem się (i staram do tej pory), aby to miejsce było dla moich Gości atrakcyjne, żeby się ono ciągle rozwijało, aby moi Goście nigdy się tutaj nie nudzili… Udaję mi się to jak narazie, z tego, co wiem 🙂


Przeliczyłem sobie tak szybciutko notki i wyszło mi, że mam już 157 notek… Niesamowite! Gdybym nie miał tego Bloga, nie uwierzyłbym ile myśli kłębi się w tej mojej łepetynie… 😀


„Życie Celta” nie zawsze wyglądało tak jak teraz. Na samym początku miało zupełnie inną szatę… Może niedługo znowu do niej wrócę. 


Teraz o rzeczy najważniejszej w tym moim blogowym świecie – o Was… O moich wiernych Czytelnikach, moich kochanych Przyjaciołach. Bez Was „Życie Celta” by nie istniało. Stworzyłem ten Blog i piszę Go dla Was… Dziękuję Wam, że jesteście ze mną. Niektórzy z Was są ze mną od samego początku, inni dołączyli troszkę później, jeszcze inni zawitali na Moją Polanę całkiem niedawno, czasem nawet jakiś zbłąkany wędrowiec zostawi swój ślad…

Dziękuję Wam, Kochani Moi… Za obecność, za komentarze, za wierne czytelnictwo. Dostaję tyle ciepłych słów pod swoim adresem i pod adresem Bloga… Aż człowiekowi serce rośnie. Jak we wszystko, co robię, tak i w ten mój Blog włożyłem całe serce i chyba to widać… Przyjemnie wiedzieć, że to,co tutaj piszę ma dla kogoś znaczenie, podoba się komuś… mimo, że piszę o rzeczach zupełnie zwyczajnych. Bardzo jestem szczęśliwy kiedy patrzę na statystykę i widzę, że znowu ktoś tutaj zajrzał, znów ktoś skomentował.


DZIĘKUJĘ WAM, KOCHANI….!   :* :* 🙂

 

Tyle się rzeczy zdarzyło w ciągu tego jednego roku… Przeżyłem tyle smutków i radości; straciłem jednych przyjaciół, a zyskałem innych. 

Zaczynam kolejny rok blogowania. Mam nadzieję, że Wy wszyscy będziecie mi tutaj towarzyszyć tak jak do pory. Niektórych z Was znam bardziej, innych mniej, ale wszyscy jesteście mi bardzo bliscy  🙂


Mam nadzieję, że nie zawiedziecie się i dalej z przyjemnością będziecie tutaj zaglądać. Mam nadzieję, że dalej będę mógł na Was wszystkich liczyć, w tym roku i we wszystkich następnych. Zamierzam bowiem prowadzić mego Bloga tak długo, jak będzie to możliwe…


WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, MÓJ DROGI BLOGU!!!  🙂

Posted on 17 lutego 2008, in Oghaim, Polecane/Polankowe. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

