Miniona sobota – PRZESZCZĘŚLIWOŚĆ…

Chciałbym tę notkę zadedykować paru Dziewczynom z mojej Wspaniałej Klasy… Przyszły do mnie w sobotę po południu i spędziliśmy razem cudowne, cudowne trzy godzinki… Czekałem na te odwiedziny od bardzo, bardzo dawna. Kochane Moje! :o) To, co dzięki Wam przeżyłem…co nadal czuję…i co zapewne będę czuł jeszcze przez dłuższy czas…można określić tylko jednym słowem – PRZESZCZĘŚLIWOŚĆ… Bo taki jestem teraz, przeszczęśliwy. To moje Szczęście potęguje dodatkowo fakt, że w tenże sam sobotni wieczór trafiłem na gg na Moje Słoneczko, którego również niezmiernie mi brakowało… Jakby tego szczęścia było mało, na TVNie puścili „Pamiętnik” – przepiękną historię miłosną, która jest źródłem jednego z najfajniejszych moich wspomnień ze Szpitala…
Tradycyjnie po całusku dla pięknych moich sobotnich Gości – Słoneczka :*  Oli N :*  Kinii S. :*   Asi H.  :* i Adusi  :* . Dziękuję Wam, Dziewczyny z całego serca…
W nadchodzący piątek miały przyjść po lekcjach do mnie kolejne Moje Przyjaciółki, ale nie mogliśmy terminu zgrać i przyjdą najprawdopodobniej dopiero we ferie… Ale to już niedługo. Poczekam cierpliwie. Wiem, że na pewno się doczekam…

Posted on 21 stycznia 2008, in Oghaim, Życie Celta. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

