Dla Myshki…

Tę notkę chciałbym z całego serca zadedykować pewnej mojej blogującej Przyjaciółce, Myshce z blogu Just Like You Said… W moje urodzinki napisała mi maila, w którym powiedziała, że ma dla mnie Niespodziankę… Niespodziankę, którą Ona dostała, ale którą powinienem mieć ja. Poprosiła o mój adres pocztowy, podałem Jej go i czekałem cierpliwie… W zeszły czwartek Niespodzianka przyszła. Nie mogłem uwierzyć własnym oczom – to była „With You”, najnowsza płyta jednego z moich ulubionych wykonawców, Josha Grobana. Płyta ta obecnie szturmem podbija serca Amerykanów, w notowaniach jest najpopularniejsza. I słusznie… Nie słyszałem niczego tak romantycznego, tak cudownego, od dobrych kilku miesięcy. To płyta z rodzaju tych „wieczorowych”,do spokojnego słuchania we dwoje… Ja na razie słucham Jej w pojedynkę, ale kto wie? Może kiedyś wreszcie się poszczęści…  🙂


Osiem piosenek. Cztery po angielsku, jedna po włosku, jedna po hiszpańsku i jedna po angielsku, ale śpiewana w stylu takim troszkę latynoskim.. Piękna. Po prostu piękna, Kochani…

Josh nie jest niestety u nas zbyt dobrze znany, a wielka szkoda, bo facet głos ma fantastyczny… Jeśli kiedykolwiek natkniecie się na „With You” gdzieś w sklepach, kupcie Ją (ona wygląda tak: 

http://www.amazon.com/You-Josh-Groban/dp/B000MDM2CY/ref=sr_1_10?ie=UTF8&s=music&qid=1196595863&sr=1-10)

Naprawdę warto. Pokocha Ją każda romantyczna dusza…

 

Myshko Kochana, wiem, że już Ci parę razy dziękowałem, ale nie mogę się oprzeć… Sprawiłaś mi tak wielką radość, że brakuje mi słów, aby ją wyrazić… Dziękuję Ci. Dziękuję z całego serduszka… Jesteś naprawdę cudowna… :* :* :*   

Posted on 2 grudnia 2007, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

