O Sobie samym…

Przyznam się, że od czasu do czasu myślę o zamieszczeniu czegoś takiego tutaj na Polanie, ale zawsze jakoś brakuje czasu.. Zajrzałem na blog Desireje, miała tę zabawę u siebie. Na jej końcu wskazała, kto następny ma ją zamieścić u siebie i padło między innymi na mnie. Zatem miłego czytania…

Imię:  Piotrek… Dosyć powszechne i popularne, ja jednakże bardzo je lubię… haha

*

Nazwisko: Większość z Was je zna. Długie, pochodzenia niemiecko-szwedzkiego. Oznacza: „koronna góra”…

*

Kolor włosów: Blond

*

Kolor oczu: Błękitne

*

Wzrost: 170-ileś cm, nie wiem ile dokładnie.

*

Okulary: Noszę

*

Znak zodiaku: Skorpion

*

Wiek: 22 lata… Czuję się staro…

*

Miejsce zamieszkania: Nowy Sącz

*

Tatuaże: nie mam

*

Piercing: brak

*

Przyjaciele: Ja do przyjaźni przywiązuję bardzo dużą wagę. Jeśli zawieram przyjaźnie, to na całe życie… Mam grono bardzo bliskich mi osób, bez których nie wyobrażam sobie życia. Moje Aniołki, Moje Słoneczko, Moja Siostra, znajomy Ksiądz ze Stanów, Sylwia, Piotrek i Szymek… Reszta to koleżanki i koledzy, znajomi.

*

Partner: obecnie nikogo nie mam i sytuacja ta wybitnie mi nie odpowiada…

*

Hobby: Książki, muzyka, niedźwiedzie,spotkania z Przyjaciółmi i pomaganie innym.

*

Jesteś w centrum zainteresowania czy podpierasz ściany? Ludzie się chyba dobrze w moim towarzystwie czują, dobrze się ze mną bawią, jeśli jest jakaś impreza. Przynajmniej mam taką nadzieję…

*

Czy lubisz być wśród ludzi? Uwielbiam! hehe Od najmłodszych lat jestem towarzyską bestią. Jeśli ktoś przez 4 dni nie przychodzi do mnie ani nie dzwoni, robię się chory…

Czy chcesz mieć dzieci? Jak miałem 13 lat, zarzekałem się, że ojcem nigdy nie będę. Teraz dosyć często się nad tym zastanawiam… Może kiedyś? Może…

* * *

MOJE ULUBIONE

Rodzaj muzyki: Głównie muzyka spokojna, zgodna z moim charakterem. Uwielbiam Celtyk, Gregorian, Eurythmics,  Smokie, Perfect, Budka Suflera, troszkę Lady Pank, Josh Groban, duet Borysewicz&Kukiz, czasem muzyka filmowa. Nie przepadam za hiphopem, heavy metalem, gotykiem, wybitnie nie trawię Britney Spears…

*

Wspomnienia: Hmm… Chyba nie mam jakiegoś takiego szczególnie ulubionego… Na pewno na zawsze pozostanie w moim sercu wspomnienie pewnej Justyny, moich pobytów w USA, wyjazdu do Czorsztyna w te wakacje… Staram się pamiętać o tym, co ważne i co wywarło na mnie szczególne wrażenie.

*

Dzień tygodnia: Weekend… Mimo, że nie zawsze mam wtedy wolne, najbardziej lubię właśnie weekend. Można wtedy choć troszkę odetchnąć. Czasem zdarzy się jakiś wyjazd, czy czyjeś odwiedziny…

*

Kolor: Nie mam takowego.

*

Kwiat: Róże i piwonie

*

Gazeta: czasami czytam Teleświat czy Życie na gorąco.

*

Jedzenie: Najbardziej rosół z makaronem; a tak ogólnie to kuchnia polska, włoska i amerykańska…

*

Zespół: Gregorian, bardzo lubię też Eurythmics i Smokie

*

Film: „Władca Pierścieni”, „Gwiezdne Wojny”, komedie i filmy historyczne…

*

Napoje: sok jabłkowy, herbata z sokiem malinowym

*

Radio: U mnie zawsze musi coś grać, inaczej nie potrafię… Bardzo lubię RMF FM i Złote Przeboje „Echo”

*

Książka: „Władca Pierścieni”, Saga Dragonlance, wszystkie książki o Wyspach Brytyjskich, „Gwiezdne Wojny” i książki historyczne… Jestem molem książkowym haha

*

Święto: bezapelacyjnie Boże Narodzenie…

*

Sport: Na co dzień się nie interesuję. W zimie kibicuję jednak Małyszowi i oglądam skoki, zaś kiedy byłem w USA kibicowałem drużynie koszykarskiej Chicago Bulls. Sentyment do koszykówki pozostał do tej pory…

*

Fast food: Raczej nie mam jakiegoś ulubionego; jem od czasu do czasu

*

Liczba: Hmm.. Chyba nie mam takiej…

*

Smak lodów: Najbardziej czekoladowe, potem truskawkowe, śmietankowe i jabłkowe

* * *

OSTATNIE 48 GODZ

Płakałeś? Nie

*

Kupiłeś? Nic nie kupiłem

*

Powiedziałeś kocham Cię? Tak… W myślach haha

*

Paliłeś/Piłeś? Nie piję ani nie palę…

*

Przytulałeś kogoś? Tak, w myślach… haha

*

Pocałowałeś kogoś? Tak

*

Kłóciłeś się z rodzicami? Nie

*

Marzyłeś o kimś z kim nie możesz być? Tak…

*

Czy będziesz mieć dzieci? Myślę nad tym…

*

Jakbyś je nazwał? Jeśli dziewczynka – Justyna, Kasia, Marysia, Kinga, bądź Laura. Jeśli chłopczyk – Patryk, Karol albo Tomek…

*

Cola/Pepsi: Pepsi

*

Ołówek/długopis: Długopis

*

Wanilia/czekolada: Czekolada

*

Róża/Lilia: Róża

*

Sandały/buty: Addidasy są najwygodniejsze…

*

Światło/ciemność: Światło. Czasem ciemność…

*

Biedny szczęśliwy/bogaty nieszczęśliwy: Biedny i szczęśliwy…

* * *

CZY KIEDYKOLWIEK?

Wdałeś się w bójkę? Nie przypominam sobie…

*

Miałeś problemy z policją? Nie

*

Pragnąłeś być starszy/młodszy? Niekiedy mam takie marzenie… Czasem być starszym, a czasem młodszym…

*

Paliłeś/Piłeś? Palić nie paliłem nigdy i nie zamierzam tego robić w przyszłości. A pić wypijam tylko parę łyków szampana na Nowy Rok

*

Uważasz się za przystojnego? Ja i przystojny… Hiehie. Nie cierpię swojego wyglądu…

*

Uważasz, że jesteś fajny? Chyba tak troszeczkę…

*

Co robiłeś wczoraj? Uczyłem się,siedziałem na laptopiku, gawędziłem przez gg, oglądałem telewizję, słuchałem muzyczki…

*

Co robisz dziś? Zadanko domowe, plus to samo co wczoraj

*

Co będziesz robić jutro? Zobaczymy…

*

Jadłem: Ryż z truskawkami…

*

Piłem: herbatkę, jogurt i Duo Fruo z Tymbarku

Posted on 30 listopada 2007, in Oghaim, Polecane/Polankowe, Życie Celta. Bookmark the permalink. 2 Komentarze.

  1. Rosół z makaronem mogę jeść codziennie;)
    Ale z ta starością to pojechałeś!
    Uściski!

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

