O wczoraj: Radość razy pięć :D

Wczoraj, Moi Kochani, miało miejsce jedno z najcudowniejszych wydarzeń w moim życiu…! Po bardzo długim, niecierpliwym, obustronnym oczekiwaniu, przyszły w końcu do mnie 4 cudowne dziewczyny z Mojej Kochanej Klasy… Naprawdę, byłem wniebowzięty…  Spędziliśmy ze sobą cudowne 2 godzinki, gawędząc o szkole i innych sprawach. Jak to zwykle w wypadku takich wizyt bywa, nasz wspólny czas dobiegł końca o wiele, wiele za szybko… Na następne nasze spotkanie nie będę musiał długo czekać, na szczęście – 22 listopada całą klasą jedziemy do Krakowa!  😀

 

Te cztery Dziewczyny wczoraj to były Moje Cztery Radości… Jak się okazało, czekała mnie jeszcze jedna Radość. Radość w postaci niespodziewanej wizyty mojej Przyjaciółki Kingi, tej od Matta… Poprzytulaliśmy się, porozmawialiśmy. Kinia opowiedziała, jak się Jej studiuje na WSB. Jest z tej szkoły naprawdę zadowolona. Udziela się w Radzie WSB, pisze do anglojęzycznej gazetki, jeździ na szkolenia, poznaje mnóstwo ciekawych osób z całej Polski i różnych części świata… Ma tyle zajęć na głowie, ale jest bardzo szczęśliwa… Cieszę się, że udało mi się Ją znowu zobaczyć 🙂 Jest smutna, bo Matt wyjeżdża nieco wcześniej do Stanów, chce bowiem spędzić Boże Narodzenie u siebie, z rodziną (a miał wyjechać dopiero po Sylwestrze)…

Wczoraj był w moim życiu jeden z tych pięknych pod każdym względem Dni. Wielka Radość. Radość razy pięć…   W takich Dniach człowiekowi naprawdę chce się żyć… Życzyłbym sobie oraz wszystkim Moim Bliskim przeżywać takich Dni jak najwięcej… 🙂

Posted on 7 listopada 2007, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

