Refleksyjnie i tanecznie…

Słuchałem sobie wczoraj wieczorkiem jedną z płyt Kenny’ego G. (którego uwielbiam) i jak tak słuchałem sobie tego jego wspaniałego saksofonu, ogarnął mnie taki refleksyjny nastrój.

Przypomniałem sobie odcinek teleturnieju „Jaka to melodia”, który wcześniej oglądałem. Przypomniałem sobie, jak tancerze tańczyli tam w rytm jakiejś spokojnej piosenki. Nie pamiętam jej tytułu, ale to nie ważne. Ważne jest to, JAK ci tancerze tańczyli. Było ich tylko dwoje. Ona oplotła ramionami Jego szyję, On rękami Jej talię… Kołysali się powolutku w rytm muzyki, wpatrzeni w siebie…

Boże! Jak często marzę o tym, aby właśnie tak z kimś zatańczyć… Jakże często staje mi przed oczami pewna scena. Przyciemniona sala, wokół cicho gra muzyka i palą się tylko świece… Ona piękna, w czerwonej sukience, z rozpuszczonymi, lśniącymi włosami… Oboje suniemy po parkiecie,wtuleni w siebie… Ciche szepty do ucha. Może jakiś delikatny pocałunek…?


Część moich Przyjaciół, która w maju zdawała matury, teraz chodzi na różnego rodzaju imprezy i spotkania. To chyba ostatnie wolne i wspólne chwile przed rozjazdami i harówką na studiach. Wierzę w nich głęboko i na pewno dadzą sobie radę. Ale okropnie zazdroszczę im tych spotkań i imprez… 😦 Ja cały czas siedzę w domu, bo nauczyciele, albo jak dobra pogoda, to Rodzice pracują. Nawet nie mogę normalnie pójść do szkoły jak wszyscy uczniowie, żeby troszkę więcej pobyć z moją klasą. Brakuje mi tego, szczerze mówiąc. A nie mogę pójść szkoły z powodu barier architektonicznych. Budynek Liceum pochodzi z XIX wieku, wszędzie same schody, a windy brak…   Ech…. 😦

 

Chciałbym, bardzo chciałbym potańczyć. Znowu czuję to osobliwe, znajome „swędzenie” w nogach. Okropnie chciałbym potańczyć…

Posted on 21 września 2007, in Oghaim, Smaointe, Życie Celta. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

