Idealnie…

Wczoraj wieczorkiem Mama poszła na spotkanie, organizowane przez Jej koleżanki z pracy. Ja zostałem z Wujkiem i kuzynką, bo Tata był akurat w pracy na nocy. Muszę przyznać, iż był to bardzo fajny wieczór… 🙂 Przesiedzieliśmy i przegadaliśmy kilka dobrych godzin (Mama poszła gdzieś koło 20:00, a wróciła po 23:00). Z Agą obejrzeliśmy sobie „Skazanego na śmierć” na Polsacie… Wujek opowiadał o bardzo ciekawych rzeczach – zdarzeniach ze swojej pracy, wizycie krewnego z Anglii… Ciągle nawiązywał do „wąskich drzwi i paska klinowego” 😀 Uśmiałem się do łez… Jeśli chodzi o „wąskie drzwi i pasek klinowy”, nawet nie będę próbował Wam o tym opowiedzieć – Wujek Rysiek najlepiej to potrafi… Poszedłem spać po północy. To był jeden z ciekawszych wieczorów, jakie miałem okazję przeżyć. A sądząc po szerokim uśmiechu Mamy kiedy wróciła do domu, Ona również bardzo przyjemnie spędziła z koleżankami czas…


Powiem Wam, iż bardzo rzadko zdarzają się dni, które byłyby po prostu IDEALNE, od samego początku do samego końca, ale ten wczorajszy dzień właśnie taki był…  🙂 Począwszy od cudownego, z dawna wyczekiwanego i wytęsknionego spotkania ze Siostrzyczką – pierwszym Moim Aniołem; poprzez popołudniową rozmowę na gg z Drugim Moim Aniołkiem i wieczorne spotkanie na czacie z jedną moją znajomą, której dawno nie widziałem…a kończąc na cudnym wieczorku z Wujkiem Ryśkiem i Agusią… Po prostu idealnie…


Pragnę podziękować serdecznie za ten Dzień dwóm moim Aniołom (Siostrzyczce i Przyjaciółce) oraz Wujkowi Ryśkowi i Adze (wiem, że Aga czasem tutaj wchodzi, więc może zauważy podziękowania).  Bardzo dziękuję również mojej czatowej znajomej, to nasze wczorajsze spotkanie było niezwykle przyjemne… 🙂 (nie wiem, czy Ona też zagląda na Moją Polanę, ale jeśli tak, chciałbym, żeby zobaczyła te podziękowania).


Dziękuję Wam Wszystkim…

Posted on 13 lipca 2007, in Oghaim, Życie Celta. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

