Bardzo przyjemne popołudnie… :)

Już dawno zauważyłem, że kiedy jest mi bardzo smutno lub ciężko, to prędzej czy później Bóg zawsze znajduje sposób, aby mnie jakoś pocieszyć… Tak też było i dzisiaj.


Mieliśmy jechać gdzieś na wycieczkę (to jest ta imieninowa niespodzianka, którą Rodzice dla mnie szykują), ale jako że pogoda była dosyć niewyraźna, postanowiliśmy przełożyć ową kuszącą wyprawę na jutro. Zobaczymy, co  z tego wyjdzie. Pogoda na jutro zapowiada się taka sobie. Modlę się, żeby się udało. Zobaczymy….


A co się tyczy dnia dzisiejszego, zamiast na wyprawę, pojechaliśmy na działkę do Wujka… Było naprawdę Cudownie! Wszyscy tam byli – Kuzynki i prawie cała rodzina Cioci z Męciny… Gawędziliśmy, pojadając potrawy z grilla.. Fantastyczne pięć godzin! Zwłaszcza wtedy, kiedy nagle się zachmurzyło i zaczęło lać! 😀 Musieliśmy czym prędzej zwiewać pod dach domku działkowego… Udało się. Lało jak z cebra, a my wszyscy siedzieliśmy suchutcy pod dachem…  Coś niesamowitego!    Podczas deszczu zrobiło się nieco chłodniej, więc zarzuciliśmy na siebie coś cieplejszego. Ja siedziałem na wózku opatulony w kołdrę. Czułem się jak Indianin normalnie… Howgh! Ja być Siedzący Byk   😉


Po deszczu pogoda się poprawiła – powietrze zrobiło się bardziej rześkie, znowu wyszło słońce… Wyglądało to tak, jakby tego wcześniejszego deszczu w ogóle nie było…


Ten wyjazd na działkę w znaczący sposób poprawił mój kiepski od wczorajszego wieczora nastrój. Na kilka godzin udało mi się zapomnieć o smutkach…. Bóg zawsze wie, jak mnie pocieszyć. I jestem Mu za to niewymownie wdzięczny…   🙂


Teraz tylko mam w sercu taką cichą nadzieję, że pogoda na jutro dopisze… Trzymajcie proszę wszyscy za to kciuki Kochani, trzymajcie je mocno…  🙂

Posted on 30 czerwca 2007, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

