Imieninki… ;)

Dzisiaj jest dla mnie szczególny dzień… Dzień Świętych Piotra (pierwszego Papieża) i Pawła (Apostoła Narodów). Od narodzin mam zaszczyt nosić oba te imiona… Wiem, że są one dosyć popularne i powszechne, ale mimo to bardzo je lubię…  :o)


Chciałbym w tej notce podziękować Mojej Rodzinie oraz Moim Przyjaciołom za pamięć oraz za Zyczenia, które już otrzymałem, jak też i za te, które zapewne jeszcze otrzymam (jestem zasypywany życzeniami od samego rana  ). Dzisiaj na obiad będzie imieninowa pizza, zaś w weekend Rodzice szykują dla mnie jakąś Niespodziankę… Uwielbiam Niespodzianki i już nie mogę się doczekać, co to będzie…  😉


A podziękowania dzisiejsze składam na Blogu, bo gdybym chciał podziękować wszystkim przez telefon, komórkę czy gadu, obawiam się, że mógłbym kogoś pominąć, a tego chyba bym sobie nie darował…   🙂


Dziękuję Wam Wszystkim z całego serca, Moi Kochani – jak powiedziałem wcześniej, za życzenia już złożone oraz za te, które dopiero złożone będą. Dziękuję Wam za to, że jesteście cały czas ze mną, że rozmawiacie, spotykacie się ze mną i dzwonicie… Chyba nie muszę Wam mówić, ile to dla mnie znaczy i jak się cieszę z takich gestów…

KOCHAM WAS WSZYSTKICH………..  


:* :* :*  (to dla Dziewczyn) //piwo //piwo  (a to dla Chłopaków) – imieninowe całuski i piwko  🙂

Posted on 29 czerwca 2007, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

