Gwiezdne rozmyślania…

I znowu ogarnął mnie refleksyjny nastrój…. Od dwóch czy trzech nocy, gdy w domu gasną światła, ja przez część nocy leżę sobie w łóżku i rozmyślam nad Gwiazdami i Aniołami…Tymi na niebie i w Niebie, ale bardziej o tych Gwiazdach i Aniołach w ludzkich postaciach, które cały czas są przy mnie i wokół mnie…


Gdy tak rozmyślałem o tych anielskich, ziemskich Gwiazdach, stanął mi przed oczami gwiazdozbiór Oriona, Gwiezdnego Łowcy… To stara konstelacja, widzialna na obu półkulach niebieskich. Orion był synem Posejdona, greckiego boga mórz. W swojej konstelacji jest przedstawiony w momencie, gdy staje do walki z Bykiem. Na środku gwiazdozbioru jest pas Oriona, na który składają się trzy jasne gwiazdy.


Trzy jasne gwiazdy na niebie…tak jak trzy piękne Dziewczyny tu na ziemi… Dziewczyny, o których ostatnio myślę najczęściej.. Pierwszą Gwiazdą moich myśli i mojego serca jest Moja Ukochana Siostra, zawsze i bezsprzecznie na pierwszym miejscu (KOCHAM CIE, SIS –  :* :* )… Kolejną Gwiazdą jest Meagan, o której chyba nic Wam już mówić nie muszę…  🙂 Trzecią Moją Jasną Gwiazdą tu na ziemi jest jedna z moich Przyjaciółek (nie chciałbym jednak zdradzać Jej imienia tutaj, gdyż nie chcę urazić żadnej z pozostałych moich Przyjaciółek:  wszystkie jesteście śliczne, kochane i szczególne; po prostu o tej jednej Przyjaciółce myślę teraz najczęściej….).


Dziękuję Ci, Panie Boże… Dziękuję z całego serca za te Trzy Jasne Gwiazdy, te Trzy Anioły, które zstąpiły z nieba i przybrawszy ludzkie postacie, są zawsze przy mnie…  🙂

 

                                        ****

Pragnę w tej notce serdecznie podziękować dwóm moim koleżankom z Klasy –Oli W. i Ewelince– za to, że przyszły do mnie wczoraj… Pogawędziliśmy sobie przy ciastkach, posiedzieliśmy razem i pośmialiśmy się…  🙂  Szkoda tylko, że spotkanie minęło tak szybko (mogły być jedynie godzinkę, ale nic to – są przecież wakacje i okazji na długie spotkanka będzie zapewne wiele…  😉

Posted on 27 czerwca 2007, in Oghaim, Smaointe. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

