Przede wszystkim: WiO :D

No i jest Pięknie!  🙂  Dlaczego? Bo jest piękna pogoda na dworze… bo wczoraj pożegnaliśmy ostatnie dwie Panie na wakacje (Religię i Biologię, z czego Religię telefonicznie, bo Pani Profesor się rozchorowała)… bo już nieoficjalnie zakończyłem rok szkolny i WRESZCIE mogę odpocząć… Nadrobię zaległości w książkach, spaniu, spacerach…

Jeszcze tylko dopełnić formalności, czyli odebrać w piątek świadectwo i…WAKACJE! ZNOWU SA WAKACJE! NA PEWNO MAM RACJE! WAKACJE ZNOWU SA!  😀 (kiedyś śpiewał tak Kabaret Otto)…

Jest Pięknie jeszcze z dwóch powodów. Po pierwsze, prymo, były u mnie wczoraj trzy koleżanki z Klasy: Madzia P., Asia K. i Gabrysia… Już wielokrotnie wspominałem tutaj, iż czyjeś odwiedziny są dla mnie chwilami szczególnymi, które zapamiętuję na bardzo długo. Nie mogłem jednakże podczas tego spotkania przeboleć faktu, że Gabrysia z Asią były przez 3 tygodnie w Wielkiej Brytanii i Irlandii… Naprawdę, okropnie im zazdroszczę tego… Przyniosły mi z podróży śliczną kartkę z pozdrowieniami…
Po drugie, secundo, prawdopodobnie już niedługo zobaczymy się z Panią Wiolą, Polką, którą ja i Mama poznaliśmy w szpitalu w Stanach.. Ciepła i pełna energii osoba. Pisałem o Niej tutaj przy okazji notki o „Rewolucji”…

Zatem, jak wynika z powyższego, jest Pięknie prawie pod każdym względem, i mam nadzieję, że tak będzie przez całe wakacje…

Były i są dwie najważniejsze rzeczy przede wszystkim: Wakacje i Odwiedziny, czyli WiO  😀

Cudownie jest po prostu…

Pozdrawiam Wakacyjnie  😉

Posted on 19 czerwca 2007, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

