Powrót po mieszkalnej odnowie :)

Troszkę to trwało Kochani, ale się dokonało – odnowa mieszkanka prawie skończona… Jeszcze tylko taka drobna kosmetyka wykończeniowa i  będzie można złapać oddech…

Bardzo jestem zadowolony z tego, jak to wszystko wyszło. U mnie w pokoju jest słonecznie, w dużym pokoju brzoskwiniowo, a w sypialni Rodziców – niezapominajkowo (taki jasny błękit).

Szczególnie zaś cieszę się z tego, jak po niewielkim w sumie przemeblowaniu wygląda teraz mój pokój…  Poprostu nie mogę się nim teraz nacieszyć   Ci z Was, którzy mnie odwiedzają regularnie i pamiętają jak mój pokój wygląda, zapewne go teraz nie poznają… Znaczy, nie zmienił się on aż tak bardzo, tylko układ mebli jest inny, kolor ścian odświeżony, wersalka nowa (starą mają teraz w sypialni Mama i Tata, z kolei tą, naktórej spali przedtem, Tata zabrał do siebie do pracy) i nowe krzesło przy biurku… Ale naprawdę, nie mogę się nim nacieszyc! 😀 Jest u mnie opołowę więcej miejsca niz było, przynajmniej ja tak myślę…

Niezmiernie cieszy mnie również fakt, że mogłem się aktywnie włączyć w tę naszą „Rewolucję” – czyściłem wszystkie swoje płyty i książki, układałem je…czyściłem rzeczy Mamy… Miałem nawet okazję pomalować spory kawał ściany w dużym pokoju. Mama z Tatą twierdzą, że wyszło mi to całkiem nieźle… Naprawdę miło czuć się potrzebnym  🙂

Miło również przy okazji odpocząć troszkę od nauki, chociaż nauczyciele swoim zwyczajem pozadawali pare rzeczy, żeby nie powstały zaległości (a taka możliwość istnieje zwłaszcza teraz, gdy długi majowy weekend prawie za pasem, a w nadchodzącym tygodniu nauczyciele przychodzą tylko w poniedziałek i wtorek…).

Ale wiecie co? Zaczynam myśleć, że jeśli choć jeden profesor zada mi coś na wakacje, to się normalnie zbuntuję…

Posted on 28 kwietnia 2007, in Oghaim, Życie Celta. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

