Z „Rewolucją” na bieżąco…|| Wzium! :D

Ta notka składać się będzie z dwóch części, dlatego dałem dwa tytuły rozdzielone pionowymi liniami… Najpierw część pierwsza.

Wspominałem tutaj ostatnio, iż moje mieszkanko czeka mała „Rewolucja”, czyli malowanie całego mieszkania, oraz lekkie przemeblowanie w moim pokoiku. Otóż chciałbym Wam powiedzieć, na jakim etapie jesteśmy 🙂

Udało nam się odwołać troje nauczycieli z początku tygodnia i jesteśmy teraz na etapie planowania – co gdzie przesunąć, żeby wszystko grało…żeby można było nadal spokojnie wejść do pokoju, a tam, gdzie teraz jest biurko i wersalka, żeby było więcej miejsca…

Remont mojego pokoiku zacznie się w poniedziałek o 06:00 rano… W związku z tym uprzedzam Wszystkich, że nie będę mieć dostępu do Internetu i w ogóle do komputera w poniedziałek, a być może również we wtorek, nie jestem pewien… W każdym bądź razie, dam znać, jak wrócę… 🙂

****

A teraz część druga notki…

Nasze połączenie internetowe tutaj było znacznie wolniejsze od tego, jakie mieliśmy w Stanach, i przez dłuższy czas zabiegaliśmy o to, aby szybkość Netu została nam podniesiona. Dzisiaj w końcu się to zdarzyło… Podnieśli nam Internet z 127 kilobitów na sekundę, do 517… Jestem naprawdę szczęśliwy – teraz wszystko wchodzi i włącza się bez zarzutu. Nareszcie mogę oglądać moje ulubione teledyski na serwisie YouTube, który przedtem w ogóle nie chciał mi tutaj wchodzić…

Nie mogę w to uwierzyć, jestem taki szczęśliwy… Internet tutaj jest teraz taki, jaki był w USA… Mogę sobie spokojnie obejrzeć każdy teledysk i nie muszę sie wściekać, że zacina mi się co kilka sekund. Mam teraz taki Internet…że WZIUM! 😀 Jestem w siódmym niebie…

Posted on 21 kwietnia 2007, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

