Cudowna Wielkanoc… :)

Na początku okresu świątecznego pisałem, że będzie on doskonałą okazją do tego, aby porządnie „naładować akumulatory”- i okazało się, że chyba miałem rację 😀 Naprawdę, tegoroczne Swięta Wielkanocne były dla mnie Cudowne pod wieloma względami…

Po pierwsze, była to moja pierwsza Wielkanoc od powrotu do Polski. Wielkanoc taka jak się należy, gdzie święconkę przygotowywałem razem z Mamą i Tatą…świętowałem razem ze wszystkimi moimi bliskimi – z obojgiem Rodziców, z Moją Siostrzyczką, z Kuzynkami, z przyjaciółmi… Ta Wielkanoc była taka, o jakiej marzyłem, celebrując Wielkanoc rok i dwa lata temu w Stanach. Te poprzednie Swięta różniły się znacznie od tych, które właśnie mijają… Nie rózniły się w sensie ciepła i bliskości, ale w takim sensie bardziej ogólnym. Spędziłem je tylko z Mamą i Babcią, wszystkie pozostałe najbliższe memu sercu osoby były tutaj…samotność bardzo mi doskwierała…

Ale teraz jestem naprawdę szczęśliwy….  :o)

Wreszcie udało się na dłużej wyjść z domu – jak ja uwielbiam taką włóczęgę…! Mógłbym wyjść z domu i włóczyć się przez całe wakacje…. Ale by było przyjemnie…
W ciągu tych Swiąt parę razy byliśmy w kościele… Byliśmy na wsi – najpierw u mojej Prababci, a dzisiaj u Cioci… To jest naprawdę piękne…

Dzisiaj u Cioci uświadomiono mnie, że mimo iż Swięta się niestety kończą, to my Uczniowie mamy jeszcze jeden dzień wolnego  🙂 A ja byłem święcie przekonany, że szara rzeczywistość wraca już jutro i że będę musiał dzisiaj czytać na polski i PO… A tu…?

Heh… Zycie jest jednak piękne….

Posted on 9 kwietnia 2007, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

