Notki poprzedniej ciąg dalszy.

Dzisiejszy mój dzień składa się właściwie z dwóch części – tej przedpołudniowej, opisanej w poprzedniej notce, i tej popołudniowej (o której „dopiszę” teraz)…

Miało być dwóch nauczycieli i było, tylko że nie do końca tych, którzy mieli być. Była matematyka (jak zwykle) i miał być niemiecki (ale nie było, gdyż zadzwonił w ostatniej chwili, że ma porządki świąteczne na głowie i przyjdzie dopiero po świętach 😀)…

Były jeszcze dwie niespodzianki – jedna w osobie Pani od historii, która przyszła akurat w trakcie przygotowywania obiadu, a której miałoby nie być dzisiaj, bo umówiliśmy się dopiero po świętach…ale jednak była dzisiaj, gdyz nie będzie mogła przyjść za tydzień, bo ma coś do załatwienia…uff.. Skomplikowane, nie? Ale muszę przyznać, że byliśmy nieco zaskoczeni, ponieważ przyszła bez zapowiedzi…ale sama lekcja przebiegła dobrze   🙂

Druga niespodzianka przyszła w postaci kalendarium życia Ojca Swiętego Jana Pawła II, „Santo Subito – Świadectwo”, ze wspomnieniami Kardynała Dziwisza na płycie CD (format MP3), czytanymi przez Piotra Adamczyka i Krzysztofa Kolbergera… Coś pięknego…

Gdy były u mnie tydzień temu Kinga z Martą i Angeliką, Kinia zostawiła mi „Swiadectwo” w formie książkowej…zaczytałem się w nim, bardzo mi się spodobało.. i poprosiłem Mamę, żeby mi kupiła przy okazji… No i dzisiaj zrobiła mi niespodziankę i kupiła… Naprawdę coś pięknego…

Ogólnie rzecz biorąc, kolejny tydzień nauki zaczął się i skończył bardzo dobrze…najlepiej ze wszystkich dotychczasowych tygodni 🙂

Posted on 4 kwietnia 2007, in Oghaim, Życie Celta. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

