Ucieszony i zasmucony jednocześnie..

Pewnie zdziwił Was tytuł dzisiejszej mojej notki. Jak można się cieszyć i smucić jednocześnie…?

Otóż jestem Ucieszony z powodu tego, że w ostatnich dniach udało mi się znaleźć w Internecie klika piosenek jednego z moich ulubionych wykonawców, Josha Grobana. Może niedługo napiszę notkę o nim, to poznacie go bliżej   🙂
Cieszę się, że wczoraj rozmawiałem na gg z pewną Osobą, której obecności bardzo mi brakowało ostatnio, oraz z jedną moją przyjaciółką, której niestety nie widuję za często, gdyż ma dużo zajęć… Bardzo się za nią stęskniłem.
Thanks for the comment Natasha and see you soon… :*   
Cieszę się bardzo z tego, że jutro wpadnie do mnie kilka koleżanek z mojej klasy, uwielbiam takie wizyty  
 Jestem również ucieszony z faktu, że udało mi się jakoś dobrnąć do końca kolejnego tygodnia nauki…uuuff…

A czemu jestem Smutny?  Smuci mnie pogoda na zewnątrz… Jeszcze na początku tygodnia zapowiadało się będzie tak pięknie… Miałem nadzieję, że być może Wiosna przyszła wcześniej i utrzyma sie chociaż do weekendu. Akurat Tata jest w weekend w domu, moglibyśmy wreszcie sie gdzieś wybrać…. Ale pogoda się popsuła – jest pochmurno, zrobiło się chłodniej i jeszcze na dodatek zapowiadają SNIEG, wyobrażacie sobie ? Pogoda już całkiem wariuje…. Chyba znowu czeka mnie siedzenie w domu….ech….
Smuci mnie jeszcze ogrom zadania domowego, które muszę odrobić na następny tydzień: Matma, polski, angielski, niemiecki, geografia, PO… Wygląda na to, że znowu większa część weekendu mi odpadnie…. Pozostaje mi tylko przyzwyczaić się do tego, uporać się jakoś z tymi zadaniami, dzielnie doczekać Wielkanocy, a potem – wakacji….

Posted on 15 marca 2007, in Oghaim, Życie Celta. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

