O Wczoraj… :)

Tę notkę miałem napisać wczoraj, ale jakoś mi umknęła…

Wczoraj było dosyć ciekawie… Miało przyjść czterech nauczycieli, a było tylko dwóch. Religia postanowiła mi dać w tym tygodniu spokój, dzięki czemu nie musiałem wcześnie wstawać (przyznaję się: suseł ze mnie 😀 ). Miała być fizyka, ale nie przyszła, bo się źle poczuła. A biologia i informatyka były normalnie (z obu pochwała, chociaż  z informatyki miała być ocena, bo pan profesor umyślił sobie ćwiczenia szybkiego pisania na klawiaturze, za które to ćwiczenia miałem dostać ocenę… Oceny nie dostałem, była tylko pochwała i ból w prawym ramieniu…  No cóż, nie teraz to przy następnym razie (mają być z pisania na klawiaturze 4 zaliczenia to zobaczymy…).

Wczorajszy dzień zakończył się pięknie (dosłownie i w przenośni), bo zakończył się wizytą 4 moich koleżanek z klasy   Naprawdę się cieszę, jak mnie ktoś odwiedza, zawsze wtedy jest tak przyjemnie…
Tylko, że niestety, jak wszystko, co dobre w życiu – również i odwiedziny szybko dobiegły końca… Ech… Zeby mieć jakiś specjalny pilot do kontrolowania czasu, tak jak Adam Sandler w jednej komedii….

Jeszcze wczoraj wieczorkiem była na Polsacie uczta filmowa dla mnie – „Braveheart: Waleczne Serce”… Rany! To jeden z moich ukochanych filmów, oglądałem go juz chyba z 1000 razy i NIGDY mi się nie znudzi… 😉
I jak to zwykle u mnie bywa podczas oglądania jakiegoś anglojęzycznego filmu, ujawnia się moje przyszłe skrzywienie zawodowe – myślę sobie, jak ja bym to przetłumaczył… (marzę o tym, aby zostać kiedyś profesjonalnym tłumaczem książek i filmów z języka angielskiego na polski. Już poczyniłem drobne kroczki w tym kierunku – już ponad rok co tydzień tłumaczę przez meile ogłoszenia parafialne dla pewnego znajomego proboszcza z parafii, do której chodziłem będąc w USA
Zobaczymy – może się to moje małe marzenie kiedyś spełni…

Znowu się rozmarzyłem, a tu rzeczywistość cicho szepcze mi do uszka: „Piotruś, nauka czeka…”.

Pozdrawia Rozmarzony Celt…  :o)

Posted on 27 lutego 2007, in Oghaim, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

