Na dobry (mam nadzieję) początek…

I stało się…! Założyłem sobie bloga  😀 Z takim zamiarem nosiłem się już od bardzo dawna, ale zawsze coś stawało na przeszkodzie…

Tak naprawdę, „Zycie Celta” powstało w dużej mierze dzięki mojej Siostrze. Zdecydowałem sie w końcu wprowadzić mój zamiar w życie po lekturze Jej bloga. Pomyślałem sobie poprostu, że przyjemnie będzie mieć własny. Zobaczymy, co z tego „wyrośnie” ;)… Kolejną inspirację stanowiła płyta zespołu Clannad, którą jakiś czas temu otrzymałem od Pani Beaty, mojej nauczycielki angielskiego 🙂

I wreszcie ostatnia inspiracja ma swoje źródło w moich marzeniach i zainteresowaniach – od zawsze uwielbiam wszystko, co ma związek z Wyspami Brytyjskimi i Celtami… Marzę, aby pewnego dnia udać się w tamten zakątek świata… 🙂

Posted on 17 lutego 2007, in Breataine Moire, Ceilteach, Eire, Oghaim, Polecane/Polankowe, Życie Celta.... Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

